စာေရးသူမ်ားထုံးစံအတုိင္း မိမိသည္ ေစာေစာပုိင္းက
စာဖတ္ဝါသနာၾကီးသူျဖစ္၏။ စုေဆာင္း
မိသမွ်စာအုပ္ေတြဖတ္သည္။ ေက်ာင္းစာၾကည့္တုိက္
ပိဋကတ္စာအုပ္ပါဠိ ႏွင့္ ျမန္မာျပန္ေတြ ဖတ္သည္။
ေနာက္ပုိင္းခ်ယ္ရီသစၥာအြန္လုိင္းစာၾကည့္တုိက္ေပၚလာေတာ့ အမည္မွ်သာၾကားဖူး
ခ့ဲရေသာစာအုပ္စာတမ္းေတြကုိ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးၾကီး
ရသခံစားခြင့္ရခ့ဲသည္။ အြန္လုိင္းသတင္း
စာေတြဖတ္သည္။ ဧရာဝတီ၊ မဇၥ်ိမ၊ ေခတ္ျပဳိင္ (ခုေတာ့
နားသြားျပီ)၊ ယေန ့ျမန္မာ၊ မုိးမခ တုိ ့
ကုိ အားေပးခ့ဲသည္။ ေဒါက္တာလြဏ္းေဆြ ဘေလာ့ေပၚလာေတာ့ သူက
သတင္းေပါင္းခ်ဳပ္
စုစည္းထားတတ္ေလရာ သူ ့ဆီပင္တုိင္သြားဖတ္သည္။
ခ်ယ္ရီသစၥာပ်က္သြားေပမယ့္ ေနာက္ေပၚျမန္မာအြန္လုိင္းျမန္မာစာၾကည့္တုိက္ေတြ
အင္တုိက္အားတုိက္ေပၚလာလုိ ့ဝမ္းသာေက်းဇူးတင္မိပါသည္။
၂ဝ၁၁ ခုႏွစ္ႏွစ္စပုိင္းေလာက္မွာ စာေရးခ်င္စိတ္ေပၚတာနဲ
့ဘာသာေရး၊ႏုိင္ငံေရးေဆာင္းပါး
ေလးေတြ ေရးစမ္းျပီး ဘယ္ဆီပုိ့ရမလဲ ေတြးသည္။ မိမိေရးထားတ့ဲ
ဘာသာေရးဆုိင္ရာေဆာင္း
ပါးလုိဟာမ်ဳိးေတြ ဟစ္တုိင္အြန္လုိင္းသတင္းဌာနစာမ်က္ႏွာမွာ
ျမန္မာမႈျမန္မာဓေလ့က႑ျဖင့္ တင္ေပးသည္ကုိ ေတြ ့ရသည္။ ျပီးေတာ့
ဟစ္တုိင္ေဆာင္းပါးေအာက္ေျခတုိင္းမွာပါတတ္သည့္ သေဘာထားကုိလည္း ေတြ ့ရသည္။ သေဘာထားမွာ
ေအာက္ေဖာ္ျပပါအတုိင္း-------။
"ျမန္မာ့
ႏိုင္ငံေရးအေျခအေနႏွင့္ယွဥ္္တြဲ သုံးသပ္ေလ့လာႏိုင္ပါရန္ ေဖာ္ျပေပးလုိက္ျခင္း
ျဖစ္ပါ
သည္။ဟစ္တုိင္သည္ အမွန္တရား လုိလားသူမ်ားႏွင့္ အမ်ားအက်ိဳး
ေဆာင္ရြက္လုိသူမ်ားအားလုံး
ပုိင္သည့္ ကုိယ္ထူကုိယ္ထ-စာမ်က္ႏွာ ျဖစ္ပါသည္။
ဟစ္တုိင္သည္ လြတ္လပ္မွ်တေသာ စာမ်က္ႏွာ ျဖစ္ပါ၍ တုန္ ့ျပန္ ေဆာင္းပါး ေရးသား
ဟစ္တုိင္သည္ လြတ္လပ္မွ်တေသာ စာမ်က္ႏွာ ျဖစ္ပါ၍ တုန္ ့ျပန္ ေဆာင္းပါး ေရးသား
ေပးပုိ ့လာပါက
ျပန္လည္ ေဖာ္ျပ ေပးပါမည္။ ရုိင္းစုိင္းမွဳ၊ ပုတ္ခတ္မွဳမ်ား ေရွာင္၍ ေဒါသ ကင္းစြာ။
ရုိးသားစြာျဖင့္ မိမိ အယူအဆမ်ားကုိ စာဖတ္သူမ်ား
ႏုိင္ငံေရးအသိ ပညာ တုိးပြါးျပီး ဆင္ျခင္
ေတြးေတာ
ႏုိင္ၾကေစရန္ ေပးပုိ႔ႏိုင္ပါသည္။
မုိက္ရုိင္းခြင့္၊ ဆဲဆုိခြင့္ မရွိပါ။
ျမန္မာႏုိ္င္ငံ ဒီမုိကေရစီရရွိေရးႏွင့္ ျမန္မာတုိ ့ သုတ၊ရသ တုိးပြါးေစမည့္ ကဗ်ာ၊ ေဆာင္းပါး
မုိက္ရုိင္းခြင့္၊ ဆဲဆုိခြင့္ မရွိပါ။
ျမန္မာႏုိ္င္ငံ ဒီမုိကေရစီရရွိေရးႏွင့္ ျမန္မာတုိ ့ သုတ၊ရသ တုိးပြါးေစမည့္ ကဗ်ာ၊ ေဆာင္းပါး
ႏွင့္ သုတ၊ရသ-စာေပ အမ်ိဳးမ်ိဳး တုိ႔ ကုိလည္း
ဆက္လက ္ေပးပုိ ့ႏုိင္ပါသည္။
စစ္အာဏာရွင္မ်ားကို ဆန္႕က်င္သည့္ သေဘာထားတခုတည္းကိုသာ တင္ဆက္ေသာ၊
စစ္အာဏာရွင္မ်ားကို ဆန္႕က်င္သည့္ သေဘာထားတခုတည္းကိုသာ တင္ဆက္ေသာ၊
ဒီမိုလိုလား အတိုက္အခံ မ်ား၏ မတူကြဲျပားသည့္
အျမင္မ်ားကို မတင္ဆက္ေသာ
တျခားဆိုဒ္မ်ားကဲ့သို႕ - ဟစ္တိုင္ မက်င့္သံုးပါေၾကာင္း သိေစလိုပါသည္။
ဟစ္တိုင္သည္ ဒီမို-လိုလားသူမ်ား၏ မတူကြဲျပားသည့္ အျမင္သေဘာထားမ်ားကို
စုစည္း တင္ဆက္ေပးေနပါသည္။"
"အစမ္းသေဘာ"အေနျဖင့္
၀ိပႆနာဆရာေတာ္မ်ားႏွင့္
သကဒါဂါမ္ ဆရာဘတုိ့ ဆရာတပည့္
ေဆာင္းပါးကုိ
ပုိ ့ၾကည့္သည္။ ဟစ္တုိင္အယ္ဒီတာထံမွ ဟစ္တုိင္မွာ တင္လုိက္ျပီျဖစ္ေၾကာင္း၊
ေနာင္လည္း
ေဆာင္းပါးစသည္ေရးသားပုိ ့ေစလုိေၾကာင္း စာျပန္လာ၏။
"ေပးပုိ
့လာသည့္ စာမူကုိ ဟစ္တုိင္တြင္ ျမန္မာမွဳ ျမန္မာ့ဓေလ့ ႑၌တင္ထားျပီး ျပီ
ျဖစ္ပါသည္။ထပ္မံျပီး
ေပးပုိ ့ရန္လည္း ပန္ ၾကားပါသည္။ ဟစ္တုိင္ မွ အလြန္ေက်းဇူး
တင္ပါသည္။
ရုိင္းစုိင္းမွဳ၊ ပုတ္ခတ္မွဳမ်ား ေရွာင္၍ ေဒါသ ကင္းစြာ။
ရုိးသားစြာျဖင့္ မိမိ အယူအဆမ်ားကုိ
စာဖတ္သူမ်ား ႏုိင္ငံေရးအသိ ပညာ တုိးပြါးျပီး ဆင္ျခင္ ေတြးေတာႏုိင္ၾကေစရန္
ေပးပုိ႔ႏိုင္ပါသည္။
ျမန္မာႏုိ္င္ငံ ဒီမုိကေရစီရရွိေရးႏွင့္ ျမန္မာတုိ ့ သုတ၊ရသ တုိးပြါးေစမည့္ ကဗ်ာ၊ ေဆာင္းပါး
ႏွင့္ သုတ၊ရသ-စာေပ အမ်ိဳးမ်ိဳး တုိ႔ ကုိလည္း
ဆက္လက္ေပးပုိ ့ႏုိင္ပါသည္။
စစ္အာဏာရွင္မ်ားကို ဆန္႕က်င္သည့္ သေဘာထားတခုတည္းကိုသာ
တင္ဆက္ေသာ၊
ဒီမိုလိုလား
အတိုက္အခံမ်ား၏ မတူကြဲျပားသည့္ အျမင္မ်ားကို မတင္ဆက္ေသာ
တျခားဆိုဒ္မ်ားကဲ့သို႕ - ဟစ္တိုင္ မက်င့္သံုးပါေၾကာင္း
သိေစလိုပါသည္။
ဟစ္တိုင္သည္ ဒီမို-လိုလားသူမ်ား၏ မတူကြဲျပားသည့္ အျမင္သေဘာထားမ်ားကို စုစည္း တင္ဆက္ေပးေနပါသည္။"
ဟစ္တိုင္သည္ ဒီမို-လိုလားသူမ်ား၏ မတူကြဲျပားသည့္ အျမင္သေဘာထားမ်ားကို စုစည္း တင္ဆက္ေပးေနပါသည္။"
ဟစ္တုိင္၏ျပန္ၾကားခ်က္ကုိ
ရရွိသည့္အတြက္ ဝမ္းသာအယ္လဲျဖစ္ခ့ဲပါသည္။ သုိ့့တုိင္ဟစ္တုိင္အယ္ဒီတာမည္သူမွန္း
မိမိမသိပါ။ ထုိ ့အတူ အမရဒီပဆုိတာ မည္သူမွန္းလည္း ဟစ္တုိင္အယ္ဒီတာတုိ ့မသိခ့ဲပါ။
စာေရးသူ ႏွင့္ အယ္ဒီတာၾကားမွာ ပုဂၢဳိလ္ေရးဆုိင္ရာသိကၽြမ္း
ျခင္းလုံးဝမရွိခ့ဲပါေခ်----။ ပုဂၢဳိလ္ေရးသိကၽြမ္းျခင္းလုိအပ္သည္ဟုလည္းမယူခ့ဲပါ။
မိမိေဆာင္းပါးကုိ ေရးျပီး အီးေမး(လ္)ပုိ သည္။ အယ္ဒီတာကလည္း သူအဆင္ေျပမည့္ေဆာင္းပါးမ်ဳိးကုိသူအုပ္ခ်ဳပ္သည့့္စာမ်က္ႏွာေပၚ
တင္သင့္၊
မတင္သင့္ဆုံးျဖတ္ျပီးတင္သည္။ တခါတေလလည္း မတင္ေခ်--။ မိမိကလည္း တင္ျခင္း၊
မတင္ျခင္းသည္ အယ္ဒီတာကိစၥ--။ စာေရးျခင္း၊ မေရးျခင္းသည္ စာေရးသူကိစၥသေဘာထားသည္။ သုိ
့ေၾကာင့္ မိမိႏွင့္ ဟစ္တုိင္အဖြဲ ့ၾကားမွာ အီးေမး(လ္)ခ်င္းသာ အဆက္အသြယ္ရွိသည္။ ထုိ
့ထက္မပုိခ့ဲေခ်---။
ယင္းေနာက္တြင္
---သၾကၤန္အေၾကာင္း
တေစ့တေစာင္း။ စစ္ဘီလူးသာသနာ။
ေစာင့္ေလမ်ဳိးႏြယ္။
၀ါရင့္ႏုိင္ငံေရးသမားၾကီးတဦး၏
သာသနာေရးအျမင္။ -
မဟာဂႏၶာရုံဆရာေတာ္ အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ၏ သာသနာေရး-ႏုိင္..။ က်ီးေပါင္းတက္သာသနာ။
ဓမၼာစရိယဦးေဌးလွဴိင္မွသည္
သီးျခားဝိနည္းဓုိရ္ခုံရုံ...။
ဦးေရႊေအာင္၏
ဘာသာေရး-ႏုိင္ငံေရးအျမင္ ေဆာင္းပါးတုိ ့ကုိ ေရးသားေပးပုိ ့ခ့ဲသည္။
ဟစ္တုိင္အယ္ဒီတာတုိ ့ကလည္း တင္ေပးခ့ဲသည္။ ယင္းစဥ္တြင္ ဟစ္တုိင္၏
ကေလာင္ရွင္ျဖစ္ဟန္တူသူ ေနရဗန္ (ကမၻာ့ေျမာက္ျခမ္း) ဆုိသူက ျမင္းမိုရ္ကိုလည္း မဖြႏွင့္ ၊ ေက်ာက္ဖ်ာကိုလည္းမမႏွင့္http://www.hittai.net/?show=rm&fileid=92&t=home12&id=23
ေဆာင္းပါးျဖင့္
တုံ ့ျပန္ေရးသားလာသည္။ အဆုိပါပုဂၢဳိလ္၏ မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ၾကီးႏွင့္ ပတ္ သက္သည့္မဟုတ္မမွန္သုံးစြဲေနမႈ ႏွင့္
ဘာသာေရးအခ်က္အလက္မွားယြင္းမႈ၊ ဘာသာေရးစာ ေပအားနည္းခ်ဳိ့တ့ဲမႈ၊
လူေၾကာ္ျငာေဆာင္းပါးေတြေရးသား မႈတုိ ့ကုိ တုံ့ျပန္ေဝဖန္သည့္ေဆာင္းပါး သာဝကအေၾကာင္းတေစ့တေစာင္း
ကုိ ေရးပုိ ့ခ့ဲပါသည္။ ဟစ္တုိင္က မိမိေရးသားခ်က္အတုိင္း ပင္ ေဖာ္ျပေပးခ့ဲပါသည္။
ေနရဗန္ (ကမၻာ့ေျမာက္ျခမ္း)ကလည္း ေက်ာက္ဖ်ာကိုလည္း
မမႏွွင့္ ျမင္းမိုရ္ကိုလည္း မဖြႏွင့္္ (ဒုတိယပိုင္း) http://www.hittai.net/?show=rm&fileid=95&t=home12&id=23
ျဖင့္ တုံ့ျပန္လာသည္။ ယင္းေဆာင္းပါးကုိ ထပ္ဆင့္တုံ့ျပန္ေသာအားျဖင့္
မိမိက "ရွာလတန္၊အယူအဆေဘာလုံးပြဲႏွင့္ သိက်င့္ေပါင္းစပ္မႈ"ေဆာင္းပါးကုိ
ဟစ္တုိင္သုိ ့ေပးပုိ ့ခ့ဲပါသည္။ ဟစ္တုိင္က မိမိေဆာင္းပါးကုိ
အြန္လုိင္းစာမ်က္ႏွာေပၚသုိ ့တင္ေပးပါ၏။ ဟစ္တုိင္ပါမိမိ၏ေဆာင္းပါးကုိ ဤသုိ ့ေတြ
့ရပါ၏။ ရွာလတန္၊ အယူအဆေဘာလုံးပြဲ ႏွင့္
သိက်င့္ေပါင္းစပ္မႈ http://www.hittai.net/?show=rm&fileid=96&t=home12&id=23
မိမိေဆာင္းပါး၏ေအာက္ေျခတြင္
တာဝန္ခံအယ္ဒီတာဆုိသူ၏ မွတ္ခ်က္ကုိလည္း ေဖာ္ျပပါအတုိင္း ဖတ္ရႈရပါ၏။
"အျပန္အလွန္ေခ်ပ တုိက္ခုိက္ျခင္းသည္ ဆုံးခန္း တုိင္မည္
မဟုတ္ဟု ယူဆပါသျဖင့္ အက်ယ္အက်ယ္ မျငိမ္းဖြယ္ စာပုိဒ္မ်ား ျဖဳတ္ခ် ထားျပီး သုတ
ျဖစ္မည္ မ်ားသာ ေဖာ္ျပလုိက္ ပါသည္။ "
(တာ၀န္ခံ အယ္ဒီတာ)
(တာ၀န္ခံ အယ္ဒီတာ)
စာေရးသူတဦး၏စာကုိ အယ္ဒီတာအေနျဖင့္ မျပင္ရဟု မိမိမေျပာလုိပါ။
ျပင္ခြင့္ရွိပါသည္။ ျပင္ႏုိင္သည္။အယ္ဒီတာျပင္မွ လွပေတာက္ေျပာင္သြားေသာစာေတြအမ်ားၾကီးရွိသည္။မိမိ၏
ေဆာင္းပါးမွာမူ စာပုိဒ္မ်ားျဖဳတ္ခ်ခံလုိက္ရျခင္းအတြက္ ေဆာင္းပါးေခါင္းစဥ္မွာပါသည့္
"ရွာလတန္"ဆုိတာ
ဘာဆုိလိုမွန္းပင္မသိေတာ့---။ တဖက္လူ၏အာေဘာ္ကုိ မိမိအာေဘာ္ျဖစ္ ေအာင္စာပုိဒ္ေတြ
ျဖတ္ထုတ္ပစ္၏။ တဖက္လူအဓမၼဝါဒ၊အဓမၼဝါဒီကုိေထာက္ခံေနေၾကာင္း မိမိေဖာ္ထုတ္သမွ်ကုိ
ျဖဳတ္ပစ္လုိက္၏။ တကယ္ကုိရုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ျဖင့္ မိမိေဆာင္းပါးကုိ ျမင္လုိက္ရ၏။
အယ္ဒီတာအေနျဖင့္မိမိေဆာင္းပါးကုိ ျပင္ဆင္မည္၊ မသင့္တာကုိ ျဖဳတ္မည္ ဟုအေၾကာင္းၾကားပါက
အဘယ္မွ်ေကာင္းလုိက္ပါမည္နည္းဟု ဆႏၵျဖစ္မိပါ၏။ မိမိ၏ မူရင္း ေဆာင္းပါးကုိ ဖတ္ၾကည့္ပါ။
သည္ေနာက္
ဟစ္တုိင္သုိ ့မိမိအီးေမး(လ္)တေစာင္ပုိ ့လုိက္သည္။ ေခါင္းစဥ္မွာ "ဟစ္တုိင္သုိ
့ ႏုတ္ဆက္ေက်းဇူးတင္စကား"
သုိ
့
ဟစ္တုိင္
ဟစ္တုိင္ဝုိင္းေတာ္သားတစုႏွင့္ လူခ်င္းမသိေသာ္လည္း ဟစ္တုိင္၏မူဝါဒကုိ သေဘာက်၍ ဘာသာေရး၊ႏုိင္ငံေရးေဆာင္းပါးမ်ားအလ်ဥ္းသင့္သလုိ
ဝင္ေရာက္ေရးသားခ့ဲပါသည္။ အမရဒီပ၏ေဆာင္းပါးမ်ားကုိ ေဖာ္ျပေပးခ့ဲေသာ ဟစ္တုိင္ကုိ ေက်းဇူးအထူးတင္ပါသည္။
ယခုအခါ ႏုတ္ဆက္စကားေျပာဆုိျပီး ခြဲခြါရန္အခ်ိန္ေရာက္ျပီဟု ယူဆပါသျဖင့္ ဟစ္တုိင္သုိ ့ဝါသနာအရေဆာင္းပါးေရးသားပုိ ့ေနျခင္းကုိရပ္နားေတာ့မည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း ဝမ္းနည္းစြာ အေၾကာင္းၾကားလုိက္ပါသည္။ အရင္ပုိ ့ထားျပီး ဟစ္တုိင္မွာမေဖာ္ျပရေသးေသာ ေဆာင္းပါးမ်ားကုိလည္းေဖာ္ျပျခင္းမျပဳေတာ့ရန္ ေမတၱာရပ္ခံလုိပါသည္။
ေလးစားစြာျဖင့္
အမရဒီပ
ဟစ္တုိင္
ဟစ္တုိင္ဝုိင္းေတာ္သားတစုႏွင့္ လူခ်င္းမသိေသာ္လည္း ဟစ္တုိင္၏မူဝါဒကုိ သေဘာက်၍ ဘာသာေရး၊ႏုိင္ငံေရးေဆာင္းပါးမ်ားအလ်ဥ္းသင့္သလုိ
ဝင္ေရာက္ေရးသားခ့ဲပါသည္။ အမရဒီပ၏ေဆာင္းပါးမ်ားကုိ ေဖာ္ျပေပးခ့ဲေသာ ဟစ္တုိင္ကုိ ေက်းဇူးအထူးတင္ပါသည္။
ယခုအခါ ႏုတ္ဆက္စကားေျပာဆုိျပီး ခြဲခြါရန္အခ်ိန္ေရာက္ျပီဟု ယူဆပါသျဖင့္ ဟစ္တုိင္သုိ ့ဝါသနာအရေဆာင္းပါးေရးသားပုိ ့ေနျခင္းကုိရပ္နားေတာ့မည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း ဝမ္းနည္းစြာ အေၾကာင္းၾကားလုိက္ပါသည္။ အရင္ပုိ ့ထားျပီး ဟစ္တုိင္မွာမေဖာ္ျပရေသးေသာ ေဆာင္းပါးမ်ားကုိလည္းေဖာ္ျပျခင္းမျပဳေတာ့ရန္ ေမတၱာရပ္ခံလုိပါသည္။
ေလးစားစြာျဖင့္
အမရဒီပ
ဟစ္တုိင္အယ္ဒီတာကလည္း
ျပန္စာပုိ ့ပါ၏။ ေအာက္ပါအတုိင္း----။
"အမရဒီပ ဟူေသာ အမည္ကုိ ၾကည့္၍ ရဟန္းသံဃာေတာ္ တစ္ပါးဟု
သတ္မွတ္ပါသည္။
ဟစ္တုိင္မူ၀ါဒသည္ ခ်စ္စ ရွည္ေစ၊ မုန္းစတုိေစ၊ လူအမ်ားလည္း သုတ ရေစဟူေသာ ရည္ရည္ခ်က္ျဖင့္နိဗာန္ေဆာ္ ပညာ ဒါန တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။
ကုိယ္ေတာ္ ေဆာင္းပါး တည္းျဖတ္မိ၍ စိတ္ဆုိးကာ ရပ္တန္ ့သည္ဆုိလ်ွ်င္ စိတ္ဆုိးေျပသည့္ အခ်ိန္အထိ ၾကိဳေနပါသည္ အရွင္ဘုရား။
တပည့္ေတာ္ ႏုိင္ငံေရး မွဳျဖင့္ ေထာင္ထဲတြင္ (၂) ၾကိမ္ ႏွစ္ရွည္ က်ခံရစဥ္ ေမဒိနီ ဆရာေတာ္၊ ေရႊဘုန္းပြင့္ ဆရာေတာ္၊ ကမၻာေအး ရွိ ဦးသုမဂၤလ ေက်ာင္းမွ စာခ်ဆရာေတာ္မ်ား။ က်မ္းတတ္ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ားျဖင့္ အတူေနထုိင္ကာ ႏွစ္ရွည္ ေဆြးေႏြး ျခင္း၊ ဘာသာေရး အသိပညာမ်ား သင္ယူ ဆည္းပူးရာ-အမ်ားအက်ိဳးေဆာင္။ ေကာင္းမွဳကုိ လုပ္၊ စိတ္ကုိ ျဖဴစင္ေအာင္ထား။ ေမတၱာသည္သာ အရာရာ စြမ္းေဆာင္ရာ ဟု ဆုံးမထားပါသျဖင့္ ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ား အဆုံးအမျဖင့္ စိတ္ရွည္ရွည္ျဖင့္ ေစာင့္ပါမည္ဘုရား။ "
ဟစ္တုိင္မူ၀ါဒသည္ ခ်စ္စ ရွည္ေစ၊ မုန္းစတုိေစ၊ လူအမ်ားလည္း သုတ ရေစဟူေသာ ရည္ရည္ခ်က္ျဖင့္နိဗာန္ေဆာ္ ပညာ ဒါန တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။
ကုိယ္ေတာ္ ေဆာင္းပါး တည္းျဖတ္မိ၍ စိတ္ဆုိးကာ ရပ္တန္ ့သည္ဆုိလ်ွ်င္ စိတ္ဆုိးေျပသည့္ အခ်ိန္အထိ ၾကိဳေနပါသည္ အရွင္ဘုရား။
တပည့္ေတာ္ ႏုိင္ငံေရး မွဳျဖင့္ ေထာင္ထဲတြင္ (၂) ၾကိမ္ ႏွစ္ရွည္ က်ခံရစဥ္ ေမဒိနီ ဆရာေတာ္၊ ေရႊဘုန္းပြင့္ ဆရာေတာ္၊ ကမၻာေအး ရွိ ဦးသုမဂၤလ ေက်ာင္းမွ စာခ်ဆရာေတာ္မ်ား။ က်မ္းတတ္ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ားျဖင့္ အတူေနထုိင္ကာ ႏွစ္ရွည္ ေဆြးေႏြး ျခင္း၊ ဘာသာေရး အသိပညာမ်ား သင္ယူ ဆည္းပူးရာ-အမ်ားအက်ိဳးေဆာင္။ ေကာင္းမွဳကုိ လုပ္၊ စိတ္ကုိ ျဖဴစင္ေအာင္ထား။ ေမတၱာသည္သာ အရာရာ စြမ္းေဆာင္ရာ ဟု ဆုံးမထားပါသျဖင့္ ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ား အဆုံးအမျဖင့္ စိတ္ရွည္ရွည္ျဖင့္ ေစာင့္ပါမည္ဘုရား။ "
ထုိအယ္ဒီတာက
မိမိစိတ္ဆုိးသည္ဟုေျပာေျပာ၊ စိတ္တုိသည္ဟုေျပာေျပာ မိမိအေနျဖင့္ ယင္းက့ဲသုိ့
လက္လြတ္စပယ္ထင္ရာျမင္ရာလုပ္ပစ္တတ္ေသာ သတင္းဌာနတခုသုိ ့ သတင္း
၊ ေဆာင္းပါးေပးပုိ ့ဖုိ ့ဆုိတာ မစဥ္းစားရဲေတာ့ျပီ။ မိမိဟစ္တုိင္မွာ စာေရးတာ အက်ဳိးအျမတ္၊ အခေၾကးေငြ၊ အေထာက္အပ့ံတစုံတရာအတြက္မဟုတ္ပါ။ မိမိသိသမွ်ကုိ ျပန္လည္မွ်ေဝျခင္း၊ ဝါသနာပါသည့္စာေရးျခင္းအလုပ္မွာ ေပ်ာ္ေမြ ့ျခင္းတုိ ့ေၾကာင့္ စာေရးျခင္းျဖစ္သည္။ တစုံတရာ င့ဲကြက္ေထာက္ထားစရာလည္းမလုိအပ္-----။ ဒီအေျခအေနေအာက္မွာကုိယ္ေျပာခ်င္တာကုိလြတ္လပ္ပြင့္လင္းစြာေျပာ ႏုိင္ဖုိ ့အတြက္ အမရဒီပ ဆုိတ့ဲ ဘေလာ့ေလးတခုကုိ အတတ္ပညာခ်ဳိ ့တ့ဲဆင္းရဲသည့္ၾကားမွအားထုတ္ဖန္တီး ႏုိင္ခ့ဲသည္။
၊ ေဆာင္းပါးေပးပုိ ့ဖုိ ့ဆုိတာ မစဥ္းစားရဲေတာ့ျပီ။ မိမိဟစ္တုိင္မွာ စာေရးတာ အက်ဳိးအျမတ္၊ အခေၾကးေငြ၊ အေထာက္အပ့ံတစုံတရာအတြက္မဟုတ္ပါ။ မိမိသိသမွ်ကုိ ျပန္လည္မွ်ေဝျခင္း၊ ဝါသနာပါသည့္စာေရးျခင္းအလုပ္မွာ ေပ်ာ္ေမြ ့ျခင္းတုိ ့ေၾကာင့္ စာေရးျခင္းျဖစ္သည္။ တစုံတရာ င့ဲကြက္ေထာက္ထားစရာလည္းမလုိအပ္-----။ ဒီအေျခအေနေအာက္မွာကုိယ္ေျပာခ်င္တာကုိလြတ္လပ္ပြင့္လင္းစြာေျပာ ႏုိင္ဖုိ ့အတြက္ အမရဒီပ ဆုိတ့ဲ ဘေလာ့ေလးတခုကုိ အတတ္ပညာခ်ဳိ ့တ့ဲဆင္းရဲသည့္ၾကားမွအားထုတ္ဖန္တီး ႏုိင္ခ့ဲသည္။
မိမိ၏ဘေလာ့တြင္ မိမိသည္ပင္အယ္ဒီတာ၊
မိမိသည္ပင္ စာေရးသူ-- စိတ္ႏွလုံးခ်မ္းေျမ့စြာ ေရးသားႏုိင္သည္။
ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ဘေလာဂါဘဝ----------။
အမရဒီပ
၂-၁-၂ဝ၁၂
No comments:
Post a Comment