Total Pageviews

Wednesday, April 1, 2015

အနယ္ထုိင္ခ်ိန္ ျမင္မိတ့ဲ ကုိယ့္အရိပ္ (ေနာက္ဆက္တြဲ)



ေနာက္ဆက္တြဲ

        ယခုႏွစ္(၂ဝဝ၃) တြင္ ဘုန္းၾကီး၏ ၇၅ ႏွစ္ေျမာက္ ေမြးေန ့ပြဲ က်င္းပျပီးခ့ဲျပီ။ ဘုန္းၾကီးဘဝကုိ သမင္လည္ျပန္ၾကည့္မိသည္။ အ့ံၾသစရာပါတကား..။ 
လြန္ခ့ဲေသာ ၇၅ ႏွစ္က ဘုန္းၾကီးသည္အိႏၵိယသမုဒၵရာထဲက ကၽြန္းေလးတကၽြန္းေပၚတည္ရွိေသာ
 ေတာၾကဳိအုံၾကားေတာရြာကေလးတြင္ ေျခေထာက္ဗလာႏွင့္ ေကာင္ေလးတေယာက္ျဖစ္ျပီး သဲေသာင္ျပင္ေပၚမွာ 
တုတ္တေခ်ာင္းႏွင့္ ပုံမ်ား ေရးျခစ္ေနခ့ဲသည္။ ယေန ့တြင္ ဘုန္းၾကီးသည္ ေဒါက္တာဘြဲ ့ရ ပညာတတ္ရဟန္းတပါးျဖစ္ေနျပီ။
 ျပီးေတာ့ ခရီးေဆာင္အိတ္ထဲမွာ ပါဝါဘုတ္ဂ်ီဖုိးအိတ္ေဆာင္ကြန္ျပဴတာထည့္ေဆာင္ျပီး ေလယာဥ္ျဖင့္ မုိင္ေထာင္ခ်ီခရီးသြားေနရျပီ။
(ပါဝါဘုတ္ဂ်ီဖုိးအိတ္ေဆာင္ကြန္ျပဴတာမွာ အဲလ္ပဲမွ ၂ဝဝ၁-၂ဝဝ၆ ႏွစ္ၾကားမွာ ထုတ္လုပ္သည္။)

          ကမၻာတဝွမ္းလုံးမွာ ဘုန္းၾကီး၏မိတ္ေဆြမ်ား၊ တပည့္မ်ား ရွိေနပါသည္။ အႏ ၱာတိကတုိက္တခုတည္းသာ
 ဘုန္းၾကီးမျမင္ဖူးေသးပါ။ ဘုန္းၾကီး၏ပထမဦးဆုံးစာအုပ္ "အဂၤလိပ္လုိသတိပ႒ာန္" ကုိ တရုတ္၊ ကုိရီးယား၊ စပိန္၊ အီတာလ်ံ ၊ ဂ်ာမန္၊ ျပင္သစ္ဘာသာျပန္ဆုိထားျပီးလည္း ျဖစ္ပါသည္။

          ဘုန္းၾကီးၾကြားလုံးထုတ္ေနျခင္းမဟုတ္ပါ။ ကုသုိလ္ကံႏွင့္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခုိင္မာမႈကုိ ဆုပ္ကုိင္ လုိက္ေသာအခါ ပုဂၢဳိလ္တေယာက္ မည္မွ်ေဝးေဝးေရာက္ေအာင္သြားႏုိင္သည္ကုိ ေကာက္ေၾကာင္း ဆြဲျပျခင္းမွ်သာ ျဖစ္ပါသည္။ အတိတ္ဘဝကုသုိလ္ကံမ်ားေၾကာင့္ ဘုန္းၾကီး၏မ်ားစြာေသာ စြန္ ့စားခန္းမ်ား ၊ ေအာင္ျမင္မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚလာရသည္ဟု 
မမိွတ္မသုန္ယုံၾကည္ပါ၏။

          သုိ ့ပါေသာ္လည္း ေနာက္တဆင့္ဆီဆက္လက္ေရႊ ့လ်ားဖုိ ့ကုိလည္း ေမာင္းႏွင္အားမ်ားေအာက္ ဘုန္းၾကီး အျမဲတေစ
 က်ေရာက္ခ့ဲရပါသည္။ ဘဝေနာက္ေၾကာင္းကုိ ျပန္လွည့္ၾကည့္မိေလတုိင္း ပထမဦးစြာ ခံစားရသည္မွာ ဘုန္းၾကီးသည္ 
လမ္းေလွ်ာက္ဖုိ ့ခက္ခဲေနသူတဦးပမာျဖစ္ေနေၾကာင္း ခံစားရပါသည္။ ယင္းေနာက္သူသည္ ေျခလွမ္းအနည္းငယ္လွမ္းဖုိ ့ေႏွးေကြး
ခက္ခဲစြာ ေလ့လာခ့ဲရသည္။ ေျခေထာက္ေပၚခုိင္ခုိင္မတ္မတ္ရပ္ႏုိင္ေသာအခါ မ်က္ႏွာေမာ့ၾကည့္မိေတာ့ ေပေပါင္းတရာ
ေလာက္ျမင့္ေသာ ေတာင္ကုန္းကုိျမင္ရသည္။ သုိ ့ႏွင့္ ယင္းေတာင္ကုန္းကုိ သူတက္ၾကည့္သည္။ ျပီးေနာက္  ပုိျမင့္သည့္ ေပႏွစ္ရာေတာင္ကုန္းတခုကုိ ထပ္ေတြ ့ရျပန္သည္။ ယင္းေတာင္ကုန္းကုိလည္း သူတက္ေရာက္လုိက္ျပန္၏။

          အရင္ေတြ ့ခ့ဲရသမွ်ေတာင္ကုန္းမ်ားထက္ ပုိ၍ပုိ၍ျမင့္မားေသာေတာင္ကုန္းမ်ားသာ ေပၚလာၾကသည္။ သူကလည္း တက္ျမဲတက္ႏုိင္ခ့ဲသည္မွာ တခုျပီးတခုျဖစ္ေပေတာ့၏။ ေနာက္ဆုံး သူေတြ ့ျမင္ဖူးသမွ်ေတာင္မ်ားအနက္ အျမင့္ဆုံးေတာင္
တခုကုိ ျမင္ရျပန္၏။ ယင္းသည္  ၾကီးမားသည့္ေတာင္ ..၊ခန္ ့ညားထည္ဝါသည့္ေတာင္ျဖစ္၏။ အသက္ျပင္းျပင္းတခ်က္ သူရႈိက္သြင္းလုိက္ကာ ေတာင္ၾကီးေရွ  ့မွာ ေျခတလွမ္းခ်လုိက္သည္။ ေနာက္ ယင္းေတာင္ၾကီးကုိ သူအေရာက္တက္ႏုိင္ခ့ဲပါ၏။

          ေတာင္ထိပ္တြင္ ဟုိဟုိသည္သည္ၾကည့္ေလရာ အျခားေတာင္ထြတ္မ်ားကုိ ျမင္ရျပန္၏။ ေနာက္ဆုံးတြင္ သူနားလည္မိသည္ကား ေတာင္တက္ဖုိ ့ရာ သူသည္အုိမင္းလြန္းလွေခ်ျပီ ဟူ၏။

          ယခု ဘုန္းၾကီးသည္ အသက္ရွစ္ဆယ္အတြင္းေရာက္ေနပါျပီ။ ေနာက္ႏွစ္အနည္းငယ္ေနရပါဦး
မည္ဟု ထင္ပါသည္။ ေနာက္ထပ္ေတာင္ျမင့္ၾကီးမ်ား ဆီတက္ႏုိင္ဖုိ ့အေရး ေနာက္ဘဝအထိ ဘုန္းၾကီး ေစာင့္ဆုိင္းရပါဦးမည္။

          စင္စစ္ အၾကီးတကာ့အၾကီးဆုံးေတာင္တခုဆီ ဘုန္းၾကီးဆက္တက္ရေပဦးမည္။ ေရွ ့တြင္ တည္ရွိေနသည့္ ဧရာမေတာင္ထြတ္ၾကီးႏွင့္ႏႈိင္းယွဥ္လွ်င္ ဘုန္းၾကီးရရွိထားျပီးသည့္ေအာင္ျမင္မႈတုိ ့မွာ မေျပာပေလာက္ေသာအရာမ်ားျဖစ္ၾက၏။ ဧရာမေတာင္ထြတ္ၾကီးဟူသည္ ျပီးျပည့္စုံေသာ ၊ အႏႈိင္းမ့ဲေသာ သဗၺညဳတဉာဏ္ေတာ္ပင္ျဖစ္ပါ၏။

                    ဤဘဝဤသက္တမ္းအတြင္းမွာပင္ စိန္ေခၚမႈမ်ားအေတာ္အတန္ရွိေနပါသည္။ ဘုန္းၾကီး၏ေဆာင္ရြက္လုပ္ကုိင္ရမည့္ကိစၥမ်ားအနက္တခုမွာ ယခုလူ ့ဘဝလူ ့ေလာကမွာ သက္ရွိ
ေနထုိင္စဥ္အတြင္း ရဟန္းတပါး၏ဝိနည္းစည္းကမ္းကုိ ထိန္းသိမ္းေစာင့္စည္းႏုိင္ေရးပင္ ျဖစ္ပါ၏။

          တခါတရံ ဘုန္းၾကီးခရီးသြားလွ်င္ လူဝတ္ေၾကာင္မ်ားက  နန္းေတာ္တမွ်အသုံးအေဆာင္
မ်ားႏွင့္ ဘုန္းၾကီးကုိ ေနရာခ်ေပးထားသည္။ ၾကယ္ငါးပြင့္အဆင့္ဟုိတယ္ၾကီးမ်ား ၊ အိပ္ခန္းက်ယ္ၾကီး
မ်ားျဖင့္ဖြဲ ့စည္းတည္ေဆာက္ထားျပီး ေရကူးကန္လည္းပါသည့္ အထက္တန္းစားအိမ္ၾကီးအိမ္ေကာင္း
မ်ားမွာ ဘုန္းၾကီးကုိ သီတင္းသုံးေစၾက၏။ ဓနအင္အား  ၾကြယ္ဝျပည့္စုံသူမ်ားသည္ သူတုိ ့၏ ဘန္တေလကားအမ်ဳိးအစား ၊ ပုိးေခ်းကားအမ်ဳိးအစားမ်ားျဖင့္ ဘုန္းၾကီးအားတင္ေခၚကာ ဟုိနားသည္နား ပုိ ့ေပးၾကသည္။ 
တခါကမ်ားဆုိလွ်င္ အမုိးေခါက္ရိုးရြိက္စ္ကားျဖဴၾကီးျဖင့္ လာၾကဳိဖူးသည္။ ေနာက္တၾကိမ္တြင္မူ ကုိယ္ပုိင္ဟယ္လီေကာ္ပတာျဖင့္ ၾကဳိဆုိၾကျပန္သည္။

          ဤဒကာ ၊ ဒါယိကာမ်ားတုိ ့သည္ ဘုန္းၾကီးကုိ ၾကည္ညဳိ့ပူေဇာ္ၾကသည္ဆုိေသာ္ျငားလည္း
သည္လုိဇိမ္ခံကိစၥမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍မူ ဘုန္းၾကီးမွာ အျပစ္တခုကုိ က်ဴးလြန္မိသည္ဟု ခံစားရပါသည္။
 ရဟန္းဟူသည္ ရုိးစင္းေသာ ေနထုိင္မႈရွိရေပမည္။ အသက္ရွင္ရပ္တည္ေရးအတြက္ လုိအပ္မႈအတုိင္း
အတာေဘာင္ကုိေက်ာ္လြန္ေသာ ဇိမ္ခံမႈ ၊ ပကာသနဇာခ်ဲ ့မႈကင္းရွင္းရေပမည္။ ေဖာင္းကားၾကြရြေန
သည့္အိပ္ရာကုတင္ႏွင့္မၾကာခဏၾကဳံရေသာ္လည္း ဧည့္ဝတ္ျပဳသူမ်ားမရိပ္မိေလေအာင္
ေစာင္တထည္ကုိ သုိသိပ္စြာယူကာ ၾကမ္းျပင္ေပၚ ျဖန္ ့ခင္းျပီး ယင္းအေပၚမွာသာအိပ္စက္ခ့ဲပါသည္။

          ဘုန္းၾကီး၏ေဆြမ်ဳိးသားခ်င္းမ်ားႏွင့္ မိတ္ေဆြမ်ားသည္ သီရိလကၤာမွာ ေနထုိင္ေနဆဲပင္ျဖစ္
သည္။ ဘုန္းၾကီး၏ငယ္ဘဝက့ဲသုိ ့ပင္ သူတုိ ့သည္ ႏြားေခ်းလိမ္းက်ံထားသည့္ ၾကမ္းျပင္ညစ္ညစ္ေပေပ
ေပၚတြင္ လမ္းေလွ်ာက္ေနၾကသည္။ ေလယာဥ္ေပၚရွိ ပထမတန္းေနရာ သက္သာေခ်ာင္ခ်ိေသာေနရာ
တြင္ ထုိင္မိစဥ္ ယင္းအေၾကာင္းမ်ား အေတြးဝင္လာလွ်င္ ဘုန္းၾကီးမ်က္ရည္က်မိပါသည္။

          လြန္ခ့ဲျပီးႏွစ္အနည္းငယ္ကပင္ ကမၻာ့ေဒသအသီးသီးမွ တရားေဟာ၊ တရားျပပင့္ေလွ်ာက္သည့္ ဓမၼဒူတခရီးစဥ္မ်ားကုိ အက်ဥ္းခ်ဳံ ့ထားခ့ဲေသာ္လည္း ကေနဒါ ၊ ဘရာဇီးလ္၊ မေလးရွား၊ စကၤာပူ ၊ ၾသစေတးလ် ၊ စကင္ဒီေနးဗီးယား ႏွင့္ ဥေရာပသုိ ့မူ ႏွစ္စဥ္လုိလုိ ၾကြေနရဆဲပင္ ျဖစ္ပါ၏။ ႏုိင္ငံကူးလက္မွတ္ရွိ ဗီဇာစာမ်က္ႏွာမ်ားသည္ပင္ ေနရာလြတ္ဟူ၍ မရွိေခ်ျပီတည္း…။

          ၁၉၇၇ ခုႏွစ္တြင္ ဘုန္းၾကီး အေမရိကန္ႏုိင္ငံသား ျဖစ္လာသည္။ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ အေမရိကန္ႏုိင္ငံသည္ ဘုန္းၾကီး၏အိမ္ေပတည္း။ တကမၻာလုံးက်ယ္ျပန္ ့စြာ အမ်ားစုသုံးစြဲေနသည့္ ဘာသာစကားျဖင့္ တရားဓမၼသင္ၾကားေရးဟူသည္ ့ဘုန္းၾကီး၏ရည္ရြယ္ခ်က္ကုိလည္း နားလည္လာပါသည္။

          ဘာဝနာရိပ္သာမွာလည္း  လာတလွည့္ မလာတလွည့္ အလႈမ်ား၊ ပုဂၢဳိလ္ေရးဝိေရာဓိမ်ား ၊ လွည့္ပတ္သြားလာေနေသာဟစ္ပီမ်ား၊ ေနခြင့္ေတာင္းျပီးေနာက္ ဘဏ္ခ်က္စာအုပ္ကုိျဖစ္ေစ၊ အသင္းအဖြဲ ့ပုိင္ကားကုိျဖစ္ေစ အလစ္သုတ္ခုိးေျပးသူ ..ဟူသည့္ အခက္အခဲမ်ားစြာ ရွိပါသည္။ 


မည္သုိ ့ပင္ ျဖစ္ေစကာမူ ဘုန္းၾကီးတုိ ့ဒါရုိက္တာအဖြဲ ့ဝင္မ်ား ေက်နပ္ဝမ္းေျမာက္ၾကပါသည္။ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္တြင္ အလြန္တင့္တယ္ေသာ ကမၼ႒ာန္းခန္းမေဆာင္တခုကုိ ဘုန္းၾကီးတုိ ့တည္ေဆာက္ခ့ဲၾကသည္။ 
အမ်ားဆုံးအလႈေငြေဒၚလာ တသိန္းငါးေသာင္းရေအာင္ စုစည္းေပးႏုိင္ေသာ အေမရိကန္ႏုိင္ငံႏွင့္ ထုိင္းႏုိင္ငံရွိ ထုိင္းအလႈရွင္မ်ားအား ေက်းဇူးတင္မဆုံးျဖစ္ရပါသည္။

          ကမၼ႒ာန္းခန္းမေဆာင္မွာ ႏွစ္သက္ဖြယ္ေကာင္းလွသည္။ ေဝလငါးၾကီးတေကာင္၏ နံရုိးမ်ားလုိ အဝါေရာင္ထင္းရူးယက္မတန္းမ်ားယက္ရွယ္ကာအခုံးျပဳလုပ္တည္ေဆာက္ထားျပီး ဘုရားရွိခုိးေက်ာင္းၾကီးတခုအလား
 ျဖစ္ေနသည္။ ေလးလံၾကီးမားေသာ ေပါင္ခုနစ္ရာရွိ ဗုဒၶရုပ္ပြားေတာ္တဆူက ေရာင္စုံမွန္ျပဴတင္းေပါက္ေအာက္ရွိ ပလႅင္ျမင့္ေပၚမွာ သီတင္းသုံးစံပယ္ေတာ္မူေနသည္။ ျပဴတင္းေပါက္မွာ သဗၺညဳတဉာဏ္ေတာ္ရေတာ္မူမည့္ညတြင္ တရားအားထုတ္ထုိင္ေတာ္မူရာ
ေဗာဓိေညာင္ရိပ္ကုိ ေကာင္းစြာအမွတ္ရေစႏုိင္ေသာ အလႈျဖစ္ေသာ ေဗာဓိေညာင္ရြက္တရြက္ပုံစံသရုပ္ေဖာ္ထားသည္။
 ဤအျပင္အဆင္က ဤဌာနသုိ ့လာေရာက္တရားက်င့္သူတုိ ့အား အားေပးလႈံေဆာ္မႈေပးလိမ့္မည္ဟု ဘုန္းၾကီးေမွ်ာ္လင့္ပါသည္။

          ကမၼ႒ာန္းခန္းမေဆာင္တြင္ ေလာကသဘာဝမွ်တေနထုိင္ႏုိင္ေရးကုိလည္း ပုိမုိထည့္သြင္းလႈဒါန္းထားသည္။
 အေနာက္ဗာဂ်ီးနီးယားျပည္နယ္၏ ရိုးတြင္းျခင္ဆီအထိခုိက္ေအာင္ေအးျမေသာ ေဆာင္းရာသီအတြင္းမွာပင္ တရားက်င့္သူမ်ားသည္ ကမၼ႒ာန္းခန္းမၾကမ္းျပင္ေအာက္ရွိ ေရပူပုိက္မ်ားေၾကာင့္ ေႏြးေထြးစြာေနႏုိင္ၾကေပမည္။

          ဘာဝနာရိပ္သာတြင္ ရဟန္းခံ၊ သီလရွင္ဝတ္အခမ္းအနားအၾကိမ္ေရဒါဇင္ေပါင္းမ်ားစြာကုိလည္း ဘုန္းၾကီးေဆာင္ရြက္ခ့ဲပါသည္။အခ်ဳိ  ့မွာ အာရွတုိက္သားျဖစ္ျပီး အခ်ဳိ  ့မွာ အေနာက္တုိင္းသားမ်ားျဖစ္သည္။
 သကၤန္းဝတ္ႏွင့္ျမဲသူလည္းျမဲသည္။ မျမဲသူလည္း မျမဲပါ။
          ရိပ္သာဧရိယာပုိင္နက္ရွိသစ္ေတာအတြင္း ကုဋိ ေခၚ ေက်ာင္းငယ္ကေလးမ်ားကုိ ျပင္တန္ျပင္ ၊
အသစ္ေဆာက္တန္ေဆာက္ ျပဳလုပ္ထားပါသည္။ ေယာဂီေဆာင္ ၉ ခုထားရွိပါသည္။ ညအိပ္ဧည့္သည္ေပါင္း
 ၆ဝ အထိ လက္ခံထားႏုိင္ပါျပီ။

          ေနာက္ဆုံးတြင္ ေနာက္ဆုံးလက္က်န္အခ်ိန္မ်ားအတြက္ ေမွ်ာ္မွန္းထားခ့ဲေသာ ဘဝတခုကုိ အထုိင္ခ်ျပီးျပီဟု ဘုန္းၾကီးခံစားမိသည္။ ေရပုိင္ျပင္ျခင္း ၊ နံရံအတြင္းသုိ ့အပူအေအးကာပစၥည္းအင္ဆူေလးရွင္းမႈတ္သြင္းျခင္း
၊ ျမက္ရိတ္ျခင္းကုိ ဘုန္းၾကီးလုပ္စရာမလုိေတာ့ျပီ။ ကားေမာင္းစရာလည္းမလုိေတာ့ျပီ။ 
ဘဏ္ခ်က္လက္မွတ္စာအုပ္လည္း ကုိင္စရာမလုိေတာ့ျပီ။ ထုိအလုပ္မ်ားကုိ ဘုန္းၾကီးးအနီးမွာ ရွိသူေတြ လုပ္ၾကေပမည္။

          က်မ္းစာအုပ္မ်ားမွရအပ္ေသာေငြမ်ား၊ တရားစခန္းမ်ားမွလႈၾကေသာအလႈေငြမ်ားသည္ ဘာဝနာရိပ္သာ
ဘဏ္စာရင္းသုိ ့သာ ေရာက္သည္။ ဘုန္းၾကီးေမြးေန ့မွာျဖစ္ေစ၊ အျခားရက္မွာျဖစ္ေစ ေဆြမ်ဳိးမ်ားႏွင့္ မိတ္ေဆြမ်ားက ဘုန္းၾကီးအား ေငြခ်က္လက္မွတ္ေပးလႈၾကသည္။ ေလွ်ာက္ထားၾကသည္။
          "အရွင္ဘုရား…ဒီအလႈေငြကုိ အရွင္ဘုရားကုိယ္ေရးကုိယ္တာအတြက္သုံးပါ၊ ဘာဝနာရိပ္သာ အတြက္ မထည့္ပါနဲ ့"
          ဘုန္းၾကီး ျပဳံးရုံသာျပဳံးေနလုိက္သည္။ ထုိအလႈရွင္မ်ားကုိ ေက်းဇူးတုံ ့ျပန္ ေမတၱာပုိ ့သည္။ ျပီးေနာက္ ခ်က္လက္မွတ္ကုိ ဘာဝနာရိပ္သာဘဏ္စာရင္းထဲထည့္ပါသည္။ သည္ကိစၥသည္လုိသာ ျဖစ္သင့္ပါသည္။ ဘုန္းၾကီးသည္ ရဟန္းတပါးျဖစ္သည္။
 ေငြေၾကးခ်မ္းသာစရာမလုိပါ။ မည္သည့္ပုိင္ဆုိင္မႈမွ်မရွိဘဲ ေမြးဖြားလာသလုိ မည္သည့္ပုိင္ဆုိင္မႈမွ်မပါဘဲ ေသဆုံးရဦးမည္။ မည္သူမဆုိ ပုိင္ဆုိင္ေသာအရာအစစ္အမွန္မွာ ကုိယ္ပုိင္ကံတရားသာျဖစ္ပါသည္။

          တရားဓမၼကုိသင္ေပးႏုိင္ေသာရဟန္းဘဝကလြဲျပီး အျခားမည္သည့္ဘဝကုိမွ် ဘုန္းၾကီး မေမွ်ာ္မွန္းခ့ဲပါ။ သည္အလုပ္ကုိလုပ္ဖုိ ့ဘုန္းၾကီးေမြးဖြားလာသည္။ သည္အခြင့္အေရးကုိေပးျခင္းအတြက္လည္း ဘုန္းၾကီးဝမ္းသာမဆုံးျဖစ္ရပါသည္။
         
          ဆင္းရဲသူတုိ ့တြင္ အဆင္းရဲဆုံးသူ ၊ ခ်မ္းသာသူတုိ ့တြင္ အခ်မ္းသာဆုံးသူ၊ ေက်ာ္ၾကားသူ ၊ ဒြန္းစ႑ား ၊ သူေတာ္ေကာင္း ၊ ေကာက္က်စ္သူတုိ ့ႏွင့္ ဘုန္းၾကီး အေပါင္းအဖက္ျပဳခ့ဲပါသည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ ့ဝန္းက်င္ရွိအရာအားလုံးအနက္ သစၥာ ၄ ပါးတရားကုိ သိနားလည္သည္ကလြဲ၍ အျခားအေရးၾကီးေသာအရာမရွိဟု ထုိသူအားလုံးတုိ ့ထံမွပင္ ဘုန္းၾကီးေလ့လာသိျမင္ခ့ဲရပါသည္။

          အလုိရမၼက္(ေလာဘ)၊ အမ်က္ (ေဒါသ) ႏွင့္ အမုိက္ (ေမာဟ) တုိ ့က လူ ့ဘဝကုိ စုိးမုိးျခယ္လွယ္ထားၾကသည္။ 
ကုိယ္စိတ္ဆင္းရဲမ်ားပယ္ရွားလုိလွ်င္ စိတ္အညစ္အေၾကးမ်ားကုိ ေက်ာ္လႊားႏုိင္ေသာ အလုပ္ကုိ လုံ ့လအားစုိက္ ၾကဳိးစားထုိက္ပါ၏။

          ဆုိးရြားေသာမုန္တုိင္းၾကားတြင္ ဓမၼသည္ ဘုန္းၾကီး၏ ဒုိင္းျဖစ္ခ့ဲပါ၏။ ထီးျဖစ္ခ့ဲပါ၏။
ယခုလည္း ဓမၼသည္ ဘုန္းၾကီး၏ ဒုိင္းျဖစ္ပါ၏။ ထီးျဖစ္ပါ၏။

          ရွင္းလင္းပီျပင္စြာသတိထားႏုိင္ပါလွ်င္ ဓမၼသည္ အားလုံးအားကုိးႏုိင္ေသာ ခုိလႈံရာဌာန ျဖစ္ပါသည္။ စာဖတ္သူမ်ားလည္း ဘဝမွာ ခုိလႈံရာေနရာေတြ ့ႏုိင္ပါေစဟု ဘုန္းၾကီး ေမွ်ာ္လင့္ပါသည္။

ဘေႏ ၱဟန္ေနေပါလ ဂုဏရတန
ဟုိင္းဗ်ဴး ၊ အေနာက္ဗာဂ်ီးနီးယား
ေႏြဦးရာသီ ၊ ၂ဝဝ၃ ခုႏွစ္
(Journey to the Mindfulness မွ Afterword ကုိ ျပန္ဆုိသည္။)

အမရဒီပ
ဧျပီ ၁၊ ၂ဝ၁၅

No comments: