ျမန္မာသကၠရာဇ္ ၁၂၃၅ ခုႏွစ္၊ တေပါင္းလျပည့္ေက်ာ္ ၁၄ ရက္ခရစ္ႏွစ္ ၁၈၇၄ ခုႏွစ္၊ မတ္လ ၁၆ ရက္ ၊တနလၤာေန ့……….
ကင္းဝန္မင္းၾကီးဦးေကာင္းဦးေဆာင္တဲ့
ျပင္သစ္ႏုိင္ငံသြားျမန္မာသံတမန္အဖြဲ ့ေညာင္ဦးရြာဆိပ္ကမ္းဆီ
ဆုိက္ေရာက္လာခ့ဲတ့ဲ ရက္စြဲမွတ္တမ္းျဖစ္ပါတယ္။
ျမန္မာႏွစ္အလုိအရ အခုဆုိရင္ ႏွစ္ေပါင္း ၁၃၉ ႏွစ္၊
ခရစ္ႏွစ္အလုိအရဆုိရင္ ၁၃၈
ႏွစ္ၾကာေညာင္းခ့ဲပါျပီ။ ျမန္မာသံအဖြဲ ့၊ ျပင္သစ္သံအမတ္ၾကီး နဲ ့ သံတမန္အရာရွိ
၄
ဦးတုိ ့ဟာ မတ္လ ၁၄ ရက္မွာ မႏၱေလး၊ သန္လ်က္ေမာ္ရြာဆိပ္ကမ္းကေန သေဘၤာနဲ ့
ခရီးစထြက္ခ့ဲတယ္။
အဲဒီေန ့ စစ္ကုိင္းမွာ ညအိပ္ရပ္နားျပီး မတ္ ၁၅ မွာ
စစ္ကုိင္းကေနခရီးဆက္ခ့ဲရာ ျမင္းျခံရြာဆိပ္ကမ္းေရာက္တယ္။
ျမင္းျခံမွာ တညအိပ္ခ့ဲျပီး
ေနာက္တရက္ မတ္ ၁၆ မွာ ခရီးဆက္ႏွင္ေတာ့ ၄င္းေန ့ ၂ ခ်က္တီးမွာ ေညာင္ဦးရြာဆိပ္
ကမ္းေရာက္တယ္။
ျမန္မာသံအဖြဲ
့ဟာ ေညာင္ဦးမွာ ေဒသထြက္ကုန္ ယြန္းထည္ေတြကို ႏုိင္ငံျခားလက္ေဆာင္ေပးဖုိ ့ဝယ္ယူၾကတယ္။
အတူပါလာတ့ဲ ျပင္သစ္သံတမန္မ်ားကုိလက္ေဆာင္ေပးပါတယ္။ ဒီေနာက္ ျပင္သစ္နဲ ့ ျမန္မာသံအဖြဲ
့တုိ ့
ကုိယ္အစုနဲ ့ကုိယ္ဘာေတြလုပ္သလဲဆုိတာ ျပင္သစ္သြားေန ့စဥ္မွတ္တမ္းမွာ
ကင္းဝန္မင္းၾကီးက အခုလုိ မွတ္တမ္းတင္ပါတယ္။
"ျပင္သစ္သံအရာရွိတုိ
့အလုိရွိရာလွည့္ပတ္သည္ ကာလစီးနင္းရန္ လွည္းေလွျမင္းမ်ားကုိလည္း ပုဂံျမဳိ
့အရာရွိတုိ ့
က
အသင့္ဆင့္ဆုိထားသည္။ ၄င္းေန ့ေန ၃ ခ်က္တီးေက်ာ္ ၃ ေမာင္းအခ်ိန္ သံအရာရွိတုိ ့
သမၺန္ႏွင့္လက္ဝဲဘက္
သုိ
့ကူး၍ သားငွက္ပစ္ၾကသည္။
ကင္းဝန္မင္းၾကီး၊
စာေရးေတာ္ၾကီးမင္း၊ ျမန္မာသံအရာရွိ၊ စာေရးလူငယ္တုိ ့မွာ ေရႊစည္းခုံဘုရားသုိ ့သြား၍
ပါသည္ပရိသတ္အကုန္ ေရႊဆုိင္းေရ ၇၊ ဖေယာင္းတုိင္ ၃ဝဝဝ၊ ေရခ်မ္းအုိးပန္းစုံစုိက္ ၂ဝဝ
မ်ားကုိ ဝယ္ျခမ္းျပီးလွ်င္ ေရႊစည္းခုံဘုရားသုိ ့ဝင္၍ ဖေယာင္းတုိင္၊
ပန္းစုံစုိက္ေရခ်မ္းအုိးမ်ားကုိ တင္လႈၾကသည္။"
ဒီမွတ္တမ္းစာသားၾကည့္ျပီး
ငွက္ပစ္ထြက္သူထြက္၊ ဘုရားသြားသူသြားနဲ ့ကုိယ္သန္ရာသန္ရာလုပ္ေနၾကတ့ဲ
ျမင္ကြင္းကုိ
စိတ္ကူးနဲ ့ ပုံေဖာ္ျပီးျမင္ေယာင္မိတယ္။ ရန္ကုန္ (သုိ ့မဟုတ္) မႏ
ၱေလးအေျခစုိက္ျပင္သစ္သံေတြ အတြက္ ျမန္မာသံအဖြဲ
့သြားေရးလာေရးအဆင္ေျပေအာင္လုပ္ေပးရတာကလြဲလုိ ့ ဘာမွစိတ္ဖိအားျပင္းျပင္း
ထန္ထန္ရွိဟန္မတူဘူး။
ဒါေၾကာင့္ဒီအခ်ိန္မွာ စိတ္ေပါ့ပါးစြာနဲ ့ေတာပစ္ထြက္ၾကဟန္တူပါရ့ဲ….။
ျမန္မာသံအဖြဲ ့အတြက္ေတာ့ ေရျခားေျမျခားခရီးအတြက္ေရာ
တာဝန္ၾကီးေလးမႈေတြအတြက္ပါ စိတ္ဖိအား
မ်ားေနပုံရပါတယ္။
ႏုိင္ငံျခားခရီးကုိ ကုသုိလ္ေကာင္းမႈနဲ ့တာထြက္ခ်င္ပုံရတယ္။ တနည္းအားျဖင့္ ျမန္မာ့ေျမေပၚ
ေထရဝါဒသာသနာစတင္ေျခခ်ရာ ပုဂံေျမေရာက္ခုိက္ သာသနိကဘုရားေစတီကုိ
ဖူးေျမာ္ဦးခုိက္လုိက္ခ်င္တ့ဲ သဒၶါ၊ေစတနာကလည္း
ႏႈိးေဆာ္တုိက္တြန္းပုံေပၚပါတယ္။
မည္သုိ ့ဆုိေစ ကုိယ့္ရ့ဲ ကုိယ္မႈ၊ နုတ္မႈ၊ စိတ္မႈ
(ကံ)ေတြကုိ ပုံေဖာ္ရာမွာ ကုိယ့္ဘာသာ၊ကုိယ့္ရိုးရာ၊
ကုိယ့္ဓေလ့စရုိက္ေတြအရ လုပ္ကုိင္ၾကတာေၾကာင့္မတူကြဲျပားတာကုိယွဥ္တြဲေတြ
့ျမင္ရတယ္လုိ ့ ယူဆမိပါတယ္။
ျမန္မာသံအဖြဲ
့ ေရႊ ၇ ဆုိင္းဝယ္ျပီး ခြဲျခမ္းလႈဒါန္းပုံကုိလည္း မင္းၾကီးက ျပည့္ျပည့္စုံစုံ
မွတ္တမ္းတင္ပါတယ္။
"ေရႊဆုိင္း
၇ အနက္ ေရႊဆုိင္း ၁ မွာ ေစတီေတာ္ေတာင္ဘက္မ်က္ႏွာ နတ္မုခ္နလ်ားခံတြင္းအတြင္းရွိ
ဒကၡိဏ
သာခါဘုရားကုိ
ခ်လႈသည္။ ေရႊ ၅ ဆုိင္းမွာ စည္းခုံေတာ္ၾကီးတြင္ ေကာင္းမြန္စြာခ်ေစရန္ စစ္သားသုိ ့အပ္ခ့ဲ
သည္။ ေရႊဆုိင္း ၁ မွာ ၁၂ ဌာနမ်ားမွာ အသီးခ်လႈၾကသည္"
ေရႊ ၁
ဆုိင္းကုိ ၁၂ ဌာနမွာကပ္လႈတယ္ ေရးျပီး ၁၂ ဌာနသရုပ္ကုိ မထုတ္ျပရင္ ၁၂ ဌာနဆုိတာေလာက္ပဲ
သိရမယ္ပ…….။
၁၂ ဌာနသရုပ္ကုိ မင္းၾကီးက
အျပည့္အစုံမွတ္တမ္းျပဳတယ္။ ၾကည့္ပါ…။
"၁၂
ဌာနအမည္မွာ……..
-စည္းခုံေတာ္ၾကီး ပထမေရႊ ၂ ျပား
-ပထမသပိတ္ ဒုတိယေရႊ ၁ ျပား
-ေရႊသက္စုိးနတ္ တတိယေရႊ ၁ ျပား
-အေရွ
့ေတာင္ေထာင့္ ေရႊျခေသၤ့ စတုတၳေရႊ ၁
ျပား
-ျဗသမဂၤ်
ီ နတ္သမီး ပဥၥမေရႊ ၁
ျပား
-
ေရႊျမဳိ ့စည္နတ္ ဆ႒မေရႊ
၁ ျပား
-
ေရႊစကားနတ္ သတၱမေရႊ
၁ ျပား
-
ပြဲစားၾကီးနတ္ အ႒မေရႊ
၁ ျပား
-
ေရႊငါးၾကင္း နဝမေရႊ
၁ ျပား
-
သိၾကားမင္း ဒသမေရႊ
၁ ျပား
-
ဆုေတာင္းျပည့္ဘုရား ဧကာဒသမေရႊ
၁ ျပား
ေပါင္း
ဌာန ၁၁၊ ေရႊျပားေရ ၁၂ ၊ ၄င္းကုိ ၁၂ ဌာနေခၚသည္"
အင္း…..
ဌာန ၁၁ ခုကုိ ေရႊ ၁၂ ျပားကပ္ျပီး ၁၂ ဌာန ေခၚတာ မ်က္စိလည္မိတာေတာ့အမွန္ပဲ….။ မင္းၾကီးက
ပညာရွိၾကီးဆုိေတာ့ ပညာလက္ဆင့္ကမ္းတာလုိ ့ပဲ သေဘာထားေတာ့မယ္ေနာ္….။ (
ေရႊသက္စုိးနတ္၊ ျဗသမဂၤ် ီ
နတ္သမီးစတ့ဲ
နတ္ေတြအေၾကာင္းလည္း လက္လွမ္းမွီသူေတြ ဗဟုသုတေဝငွၾကဖုိ ့ အဘိယာစကျပဳပါတယ္။)
အဲဒီ
၁၂ ဌာနမွာ ေရႊျပားကပ္လႈေတာ့ ဘာျဖစ္သလဲ၊ ေဒသခံေတြရ့ဲယုံၾကည္မႈဆုိျပီး မင္းၾကီးက
ႏႈိက္ႏိႈက္ခၽြတ္ခၽြတ္
ေရးျပန္တယ္။
"၄င္း
၁၂ ဌာနကုိ သည္က့ဲသုိ ့ ေရႊခ်လႈျပီး ဆုေတာင္းပတၳနာျပဳျပီးလွ်င္
၄င္းေရႊေလွာင္စကၠဴကုိ ေဆာင္ယူကုိးကြယ္ရလွ်င္
ေဘးအႏ ၱရာယ္ကင္းေၾကာင္း၊အလုိအတုိင္းျပီးစီးေၾကာင္းအစဥ္အဆက္ပူေဇာ္ျမဲျဖစ္ေၾကာင္းမ်ားကုိ
စစ္သား၊
အရံေစာင့္အၾကီး ေက်းရြာလူၾကီးတုိ ့ေျပာဆုိၾကသည္"
ေဒသခံေတြယုံၾကည္မႈကုိ
မင္းၾကီးက မွတ္ခ်က္တုိတုိေပးတယ္။
"ဒိ႒ိဇုကမၼမျဖစ္၊
သုိ ့ေသာ္ ဗဟုသုတအက်ဳိးငွါ ေရးမွတ္ထားလုိက္သည္"……..တ့ဲ။ ေကာင္းေရာ။
ဒိ႒ိဇုကမၼ
(အယူကုိေျဖာင့္မတ္မွန္ကန္ေအာင္ျပဳျခင္း) ဆုိရာမွာ အရပ္သုံးစကားနဲ ့ေျပာရင္
ဗုဒၶဘာသာဝင္
တဦးျဖစ္ဖုိ
့အတြက္ အသိဉာဏ္ျပည့္ဝတယ္၊ အသိဉာဏ္အရည္အေသြး စံခ်ိန္မီတယ္လုိ ့ဆုိလုိတာပါပဲ။
ဗုဒၶဘာသာဝင္ပီသတ့ဲ
အသိဉာဏ္ျပည့္ဝမႈကုိ အေၾကာင္းအရာ ၅ မ်ဳိးနဲ ့အကဲျဖတ္ႏုိင္ပါတယ္။
(က)
ကုသုိလ္ကံ- အကုသုိလ္ကံ
(ခ) ကုသုိလ္ကံရ့ဲေကာင္းက်ဳိး၊အကုသုိလ္ကံရ့ဲ
မေကာင္းက်ဳိး
(ဂ)
ကုသုိလ္၊ အကုသုိလ္ကံစြမ္းအင္ေၾကာင့္ ေရာက္ရမယ့္ အခုဘဝ၊ ေနာင္အနာဂတ္ဘဝ
(ဃ)
ငရဲ၊ ျပိတၱာ၊ နတ္၊ ျဗဟၼာ
(င)
ေကာင္းမြန္စြာက်င့္ၾကံအားထုတ္လုိ ့ စ်ာန္အဘိညာဥ္ရသူ၊ ရဟႏ ၱာျဖစ္သူ
ဒီအခ်က္
၅ မ်ဳိးကုိ ေလးေလးနက္နက္စဥ္းစားတ့ဲအခါ "ရွိႏုိင္တယ္၊ ရွိသင့္တယ္၊ ရွိရမယ္"ဆုိတ့ဲ
အသိဉာဏ္ျဖစ္ေပၚလာတယ္ဆုိရင္
ဒါ "အယူေျဖာင့္တယ္"ေခၚပါတယ္။ ေျပာင္းျပန္အေတြးအေခၚ၊ အသိဉာဏ္ေပၚလာရင္ေတာ့
အယူမေျဖာင့္၊ အယူေကာက္တယ္ ဆုိရမယ္။ အယူေကာက္ရင္ ဗုဒၶဘာသာဝင္ျဖစ္ဖုိ ့
အရည္အခ်င္းမမီဘူးလုိ ့ ဆုိရပါမယ္။
(ကုိယ္က်င့္အဘိဓမၼာ၊ ဆ႒အခန္း)
အခုေခတ္မွာလည္း
ရန္ကုန္က "ၾကီး ၉ ၾကီးဘုရားဖူးနည္း" ၊ "ေန ့နံအလုိက္
သစ္သားဆင္းတုကုိးကြယ္နည္း"
ေတြကုိ
ကင္းဝန္မင္းၾကီးသိရင္ "ဒိ႒ိဇုကမၼမျဖစ္" လုိ ့ မွတ္ခ်က္ေပးျပီး "မင္းတုိ
့ ဗုဒၶဘာသာဝင္ေတြျဖစ္ရင္
ဗုဒၶဘာသာအယူအဆေတြလည္း
နားလည္ေအာင္လုပ္ၾကဦးကြယ္ရုိ ့"လုိ ့
မခ်ိတင္ကဲ ေျပာေလမလားပဲ။
ေရႊစည္းခုံေစတီေတာ္ၾကီးရ့ဲ
အ့ံဖြယ္ ၉ ပါးအေၾကာင္းကုိလည္း မင္းၾကီးက သူ ့မွတ္တမ္းမွာ မေမ့မေလ်ာ့
စာရင္းျပဳ
မွတ္တမ္းတင္တာေတြ ့ရတယ္။
"စည္းခုံေတာ္ၾကီးတြင္လည္း
အ့ံဖြယ္ ၉ ပါးရွိသည္။ ၉ ပါးမွာ……
-
ထီးေတာ္ကုိ သံမဆုိင္းရသည္လည္း အ့ံဖြယ္တပါး
-
အရိပ္ေတာ္တံတုိင္းအတြင္းက မထြက္သည္လည္း အ့ံဖြယ္တပါး
-
စည္းခုံေတာ္ေပၚက ေရႊေလွာင္စကၠဴတံတုိင္းျပင္သုိ ့မက်ႏုိင္သည္လည္းအ့ံဖြယ္တပါး
-
တမ်က္ႏွာကတီးသည္စည္သံကုိ တမ်က္ႏွာကမၾကားသည္လည္း အ့ံဖြယ္တပါး
-
တန္ေဆာင္မုန္းလျပည့္ေန ့ပြဲေတာ္အခါတြင္ ပထမသပိတ္မွာ တစုံတေယာက္ဆြမ္းဦးေအာင္
မတင္မလႈႏုိင္သည္လည္း
အ့ံဖြယ္တပါး
-
အေဝးကၾကည့္လွ်င္ကုန္း၊ အရံတြင္းသုိ ့ေရာက္လွ်င္ က်င္းက့ဲသုိ ့ထင္မွတ္ရသည္လည္း
အ့ံဖြယ္တပါး
- တံတုိင္းအတြင္းသုိ
့ ပရိသတ္ဝင္၍မျပည့္ႏုိင္သည္လည္း အ့ံဖြယ္တပါး
-
တံတုိင္းအတြင္း မုိးေရမတင္ႏုိင္သည္လည္း အ့ံဖြယ္တပါး
-
တံတုိင္းအတြင္းရွိ ခ်ရားပင္ ၁၂ ရာသီအျမဲပြင့္သည္လည္း အ့ံဖြယ္တပါး
ေပါင္း
အ့ံဖြယ္ ၉ ပါးဟူ၍ အစဥ္ေျပာဆုိမွတ္သားၾကသည္"
ေရႊစည္းခုံေစတီေတာ္ၾကီးေရာက္တုန္းေရာက္ခုိက္
ပန္း၊ ဆီမီး၊ ေရႊျပားကပ္လႈပူေဇာ္ေၾကာင္း၊ အံ့ဖြယ္အစုံစုံ
အေၾကာင္းမွ်သာေရးခ့ဲမယ္ဆုိရင္
လြန္ခ့ဲျပီး ႏွစ္ ၁၃၉ ႏွစ္က လူ ့အဖြဲ ့အစည္းပတ္ဝန္းက်င္အေၾကာင္းမပါလုိ ့
"ေခတ္အရိပ္၊
ေခတ္ေၾကးမုံ"မပါတ့ဲ မွတ္တမ္းလုိ ့ ဆုိဖြယ္ရာျဖစ္ေနတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေရႊစည္းခုံေစတီေတာ္ရ့ဲ
အနီးအပါးမွာ
ခုိကုိးရာမ့ဲသူေတြ မွီခုိေနထုိင္ၾကတာကုိ အလြတ္မေပးဘဲ ကင္းဝန္မင္းၾကီးရ့ဲမွတ္တမ္းမွာ
မိမိရရ
မွတ္တမ္းတင္တယ္။
ဒါဟာ ေခတ္ရ့ဲ စာပန္းခ်ီျမင္ကြင္းလုိ ့ ဆုိရင္မမွားတန္ရာ….။
"စည္းခုံေတာ္အတြင္း
လႈဒါန္းပူေဇာ္ဖူးေျမာ္ဝင္ထြက္ၾကည့္ရႈမွတ္သားၾကျပီးလွ်င္ ၄င္းေန ့ညေန ၄
ခ်က္တီးအခ်ိန္မွ
တံတုိင္းတြင္းက ထြက္ခ့ဲၾကရ၍ အေရွ
့ေစာင္းတန္းမုခ္ေပါက္သုိ ့ေရာက္လွ်င္ ဒုကၡိတလူၾကီးလူငယ္မိန္းမ
ေယာက်္ား
၈ဝ ေက်ာ္တုိ ့ကုိ အေစ့အငွေပးေဝခ့ဲသည္"
ရတနာပုံေရႊျမဳိ
့ေတာ္က ပဥၥမသံဂါယနာတင္မင္းျမတ္ရဲ့ လက္ရုံးတဆူဝန္ၾကီးတပါး ေရႊစည္းခုံေစတီေတာ္ကုိ
လာေရာက္ၾကည္ညဳိျပီး စြန္
့ၾကဲေပးကမ္းတယ္ဆုိတာ ဆင္းရဲသားဒုကၡိတမ်ားအတြက္ သဲကႏ ၱာရထဲကအုိေအစစ္
စခန္းမွာ
တေန ့တာကြန္းခုိရတာနဲ ့ တူေနမလားပဲ…။ န.ဝ.တ၊ န.အ.ဖ ေခတ္မွာ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ၾကီးေတြ၊
ဝန္ၾကီးေတြ ဘုရားဖူးလာတယ္ဆုိရင္ သာမန္ဘုရားဖူးကအစ၊ ေစ်းသည္၊ သူေတာင္းစားအဆုံး
အာဏာသုံးေမာင္းထုတ္ျပီး္
ဘုရားေစတီပရဝုဏ္တခြင္
ရွင္းလင္းထားတာမ်ဳိး ကင္းဝန္မင္းၾကီး ေရႊစည္းခုံေစတီလာစဥ္တုန္းကမရွိခ့ဲဘူး
ဆုိတ့ဲေခတ္အရိပ္ကုိလည္း
မွတ္တမ္းမွာလွစ္ဟေဖာ္က်ဴးထားတယ္။
မတ္ ၁၆
ရက္ညမွာ ျပင္သစ္နဲ ့ျမန္မာသံတမန္မ်ားအိပ္စက္အနားယူၾကရာေနရာကုိလည္း မွတ္တမ္းမွာ
ညႊန္ျပထားေလရ့ဲ….။
"၄င္းအေရွ ့ေစာင္းတန္းအဆင္းေတာင္ဘက္ဇရပ္တြင္ ဝန္ရွင္ေတာ္မင္းၾကီးႏွင့္
သံအရာရွိတုိ ့ ၄င္းေန ့ည
အိပ္ေနၾကသည္။
ျပင္သစ္သံအရာရွိတုိ ့မွာ ေညာင္ဦးရြာဆိပ္ကမ္းသေဘၤာေပၚတြင္ အိပ္ေနၾကသည္"
မတ္ ၁၇
ရက္၊ အဂၤါေန ့ဟာ ျမန္မာျပကၡဒိန္အလုိ တေပါင္းလျပည့္ေက်ာ္ ၁၅ ရက္ (လကြယ္၊ဥပုသ္ေန ့)
ျဖစ္ေနတယ္။ ကင္းဝန္မင္းၾကီးနဲ ့အဖြဲ ့ဟာ မတ္ ၁၇ နံနက္အရုဏ္တက္မွာ
ေရႊစည္းခုံေစတီေတာ္မွာ ဆြမ္းေတာ္ၾကီးကပ္လႈခ့ဲတာကုိ မွတ္တမ္းမွာေတြ ့ရပါတယ္။
သေဘၤာေပၚမွာညအိပ္တ့ဲ ျပင္သစ္သံအဖြဲ ့ရ့ဲ လႈပ္ရွားမႈကုိေတာ့ မွတ္တမ္းမွာမေတြ ့ရေတာ့ပါ။
ဒါေၾကာင့္ သေဘၤာေပၚညအိပ္တက္သြားျပီးေနာက္ ကုန္းေပၚျပန္ဆင္းလာျခင္းမရွိေတာ့ဘူးလုိ ့
မွတ္ယူႏုိင္ပါတယ္။
"၄င္းလျပည့္ေက်ာ္
၁၅ ရက္ ၊ အဂၤါေန ့စည္းခုံေတာ္ၾကီးအေရွ
့ေစာင္းတန္းအနီး ဇရပ္တြင္ ခ်ရပ္တည္းေနျပီးလွ်င္ အရုဏ္ဆြမ္းကပ္လႈရန္
ခ်က္ျပဳတ္ျပင္ဆင္၍ အရုဏ္တက္လွ်င္တက္ခ်င္း စည္းခုံေတာ္ၾကီးရင္ျပင္ေတာ္သုိ ့သြား
ေရာက္
ဆြမ္းေတာ္ၾကီးကပ္လႈၾကသည္။ ျပီးလွ်င္ ေတာင္မုခ္ေစာင္းတန္းကဆင္း၍ ပုဂံျမဳိ ့သုိ
့ထြက္လာခ့ဲၾကသည္"
အမရဒီပ
၆-၂ဝ-၂ဝ၁၂
စာကုိး။
ကင္းဝန္မင္းၾကီး၊
ျပင္သစ္ႏုိင္ငံသြားေန ့စဥ္မွတ္စာတမ္း၊ စာ ၁၉၊၂ဝ၊ စတုတၳအၾကိမ္၊ ရာျပည့္စာအုပ္တုိက္၊
ရန္ကုန္။
No comments:
Post a Comment