Total Pageviews

Sunday, February 16, 2014

အနယ္ထုိင္ခ်ိန္ ျမင္မိတ့ဲ ကုိယ့္အရိပ္ - ၃၄



                                                               အခန္း ၁၂ ၊ ဇာတ္နိမ့္တုိ ့အလယ္

ဆန္ခ်ီရွိ ေတာင္ေပၚေက်ာင္းတြင္ ေနထုိင္ရသည္ကုိ ဘုန္းၾကီးေပ်ာ္ေသာ္လည္း ျပႆနာမ်ား ထပ္ခ်ပ္မကြာ ေပၚလာသည္။ ဆန္ခ်ီမွထြက္ခြါရန္ အေတြးဝင္လာေအာင္ ဖိစီးျပင္းထန္ေသာ ျပႆနာမ်ားျဖစ္သည္။

တည၌ ထမင္းခ်က္သူ အႏုရုဒၶသည္ ဘုန္းၾကီးထံသုိ ့ေရာက္လာကာ ဤသုိ ့ေျပာ၏။
“ဆြာမိဂ်ီး ဂုဏရတန…..၊ ကၽြန္ေတာ္ ဆြာမိဂ်ီးပညာတိႆဆီမွာ ေငြ ၂၅ ရူပီး ေခ်းမိပါတယ္။ 
သူက ေငြမရွိဘူး ေျပာတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ ့လဲဆုိေတာ့ လြန္ခ့ဲတ့ဲလက ဆြမ္းေၾကးက်သင့္ေငြကုိ 
ဆြာမိဂ်ီး ဂုဏရတနက မေပးတာ ေၾကာင့္လုိ ့ေျပာပါတယ္”

ဘုန္းၾကီး ဘာျပန္ရမွန္းမသိ ျဖစ္သြားသည္။ လစဥ္ မဟာေဗာဓိအသင္းမွ ေထာက္ပ့ံေၾကးေငြ ၇၅ ရူပီး ရလွ်င္ ပထမဆုံးဘုန္းၾကီးလုပ္သည္မွာ ဆရာေတာ္အရွင္ပညာတိႆအား ဆြမ္းေၾကးေငြ ရူပီး ၄ဝ ကုိ ေပးျခင္း ျဖစ္၏။
ကံဆုိးမည့္ၾကမၼာငင္ခ်င္ပုံ ရသည္ထင့္။ ေငြရေၾကာင္း လက္ခံျဖတ္ပုိင္း ဘုန္းၾကီး လုံးဝမေတာင္းမိပါေခ်။ ရဟန္းဝိနည္းအရ ေငြလက္ခံျဖတ္ပုိင္းေတာင္းလွ်င္ ထိခုိက္ေစာ္ကားသလုိ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ ဘုန္းၾကီးတုိ ့သည္
 တပါးစကားကုိ တပါးက ယုံၾကည္ရမည္ျဖစ္၏။ ယခုမူ ဆရာေတာ္အရွင္ပညာတိႆသည္ ထမင္းခ်က္အား
 မီးကုန္ယမ္းကုန္ လိမ္ညာမုသားေျပာေလျပီ။

ယင္းညေန၊ လက္ဖက္ရည္ခ်ိန္တြင္ ခါတုိင္းက့ဲသုိ ့ပင္ ဆရာေတာ္အရွင္ပညာတိႆႏွင့္ ဘုန္းၾကီးတုိ ့သည္ 
ဆြမ္းစားေဆာင္၌ ဆုံၾကေလ၏။ ဘုန္းၾကီးသည္ ဆရာေတာ္ႏွင့္ေဘးခ်င္းကပ္ ခုံတန္းလ်ားအနိမ့္တခုတြင္ ထုိင္၏။ 
အႏုရုဒၶက လက္ဖက္ရည္ျပင္ဆင္ရင္း ဘုန္းၾကီးတုိ ့ႏွင့္ ၄ ေပခန္္ ့ေဝးသည့္ ၾကမ္းျပင္ေပၚ မွာ ရွိေန၏။ ဘုန္းၾကီးက ဆရာေတာ္အရွင္ပညာတိႆဖက္လွည့္ကာ ဤသုိ ့ေျပာပါ၏။

“ဆရာေတာ္အရွင္ဘုရား…၊ တပည့္ေတာ္ အရွင္ဘုရားကုိ  ျပီးတ့ဲခ့ဲလအတြက္ ဆြမ္းေၾကးမေပးဘူးလုိ ့အရွင္ဘု
ရားက အႏုရုဒၶကုိ ေျပာတယ္ဆုိတာ အမွန္ပဲလား။
တပည့္ေတာ္ အရွင္ဘုရားကုိ ဆြမ္းေၾကးေပးတယ္ဆုိတာ အရွင္ဘုရားသိတာပါပဲ။ ဘာေၾကာင့္ တပည့္ေတာ္
အေပၚ အႏုရုဒၶ အထင္လြဲေအာင္ လုပ္ရတာလဲ။
အကယ္၍ တပည့္ေတာ္ အရွင္ဘုရားကုိ ဆြမ္းေၾကးမေပးဘူးပဲထား၊ တပည့္ေတာ္နဲ ့ပဲ အရွင္ဘုရား ေျပာသင့္တာ
ေပါ့။ ဒီေက်ာင္းမွာ တပည့္ေတာ္တုိ ့ပဲ ဘုန္းၾကီးေတြမဟုတ္လား။ ဘုန္းၾကီးအခ်င္းခ်င္း ဘယ္ကိစၥမဆုိ မိတ္ေဆြလုိ
သေဘာထားျပီး ေျပာသင့္ပါတယ္”

ဆရာေတာ္အရွင္ပညာတိႆ၏မ်က္ႏွာသည္ ၾကက္ေသြးေရာင္ ေျပာင္းသြား၏။ မတ္တပ္ထရပ္လုိက္ျပီး ဘုန္းၾကီး
ထုိင္ေနသည့္ ခုံနိမ့္ကုိ ေျခေထာက္ျဖင့္ ပစ္ကန္ကာ အခန္းျပင္သုိ ့ေဒါႏွင့္ေမာႏွင့္ ထြက္သြားေလ၏။

ဘုန္းၾကီးသည္ ဆန္ခ်ီလုံျခဳံေရးအျဖစ္ အလုပ္လုပ္ေနသည့္ အိႏိၵယလူမ်ဳိးပုလိပ္တေယာက္ႏွင့္လည္း ျပႆနာျဖစ္
ျပန္၏။ တေန ့တြင္ ဓာတ္ေတာ္တုိက္၌ ဧည့္သည္အခ်ဳိ ့ႏွင့္ ေျပာဆုိေနခုိက္ ဘုန္းၾကီး၏အခန္းထဲမွ ပစၥည္းတခုကုိ ယူရန္ သတိရကာ အခန္းဆီသုိ ့ျပန္လာ၏။ လက္စြဲစာအုပ္ေရာင္းရေငြမ်ားကုိ ထည့္သိမ္းထားသည့္ အံဆြဲကုိ ကုန္းကုန္းကြကြႏွင့္ ႏႈိက္ေနသည့္ ပုလိပ္အား အခန္းထဲမွာ ေတြ ့ရ၏။

ပုလိပ္သည္ ဘုန္းၾကီးကုိ ျမင္သည္ႏွင့္တျပဳိင္နက္ အံဆြဲထဲမွ လက္ကုိ ဆတ္ကနဲ ဆြဲထုတ္လုိက္ရာ ေငြမ်ား လက္တဆုပ္ပါလာေလ၏။  အမွန္အတုိင္းေျပာရလွ်င္ သူ ့ကုိ စိတ္ဆုိးတာထက္ သူ ့အစား ဘုန္းၾကီးရွက္မိတာက
 ပုိပါသည္။ ဘာလုပ္ရမွန္း ၊ ဘာေျပာရမွန္း ဘုန္းၾကီး မသိေတာ့ပါ။ သုိ ့ႏွင့္ အလ်င္အျမန္ ျပန္လွည့္ထြက္ခ့ဲသည္။

ဧည့္သည္မ်ားျပန္သြားလွ်င္ ေတာင္ေျခရွိ ရြာထဲမွာရွိေနသည့္ ရဲအုပ္ထံသုိ ့ ဘုန္းၾကီးႏွင့္ လာေတြ ့ရန္ စာတေစာင္ ေရးပုိ ့လုိက္သည္။ တနာရီအတြင္း ရဲအုပ္ေရာက္လာသည္။ ဘုန္းၾကီးက ရဲအုပ္ကုိ အေၾကာင္းစုံတင္ျပျပီး ခုိးသူပုလိပ္အရာရွိအား ေနရာေျပာင္းေရႊ ့ေပးပါဟု ေျပာလုိက္သည္။

ရဲအုပ္ထြက္ခြါျပီးေနာက္ အက်င့္ပ်က္ပုလိပ္အရာရွိသည္ ဘုန္းၾကီးထံေရာက္လာကာ ငုိယုိလ်က္ ဒူးေထာက္ကာ ခြင့္လႊတ္ဖုိ ့ေတာင္းပန္သည္။

ဘုန္းၾကီးက သူ ့ကုိ ေျပာသည္။
“ဒီေနရာမွာ ခင္ဗ်ားက က်ဳပ္တုိ ့ကုိ ကာကြယ္ရမယ့္အစား က်ဳပ္တုိ ့ရ့ဲ စာအုပ္ဖုိးေငြေတြကုိ ခုိးယူေနတယ္။
ဘာလုိ ့အဲဒီလုိ မုိက္မဲတ့ဲအလုပ္ကုိ လုပ္ရတာလဲ”

ေနာက္တေန ့တြင္ ဘုိပုိင္း(လ္)မွ ရဲခ်ဳပ္ ဆန္ခ်ီသုိ ့ ေရာက္လာ၏။ သူက ျဖစ္ပုံကုိ ေမးျမန္းသည္။ ဘုန္းၾကီးက ေျပာဆုိရွင္းျပသည္။ သူသည္အလြန္စိတ္ဆုိးကာ ထုိပုလိပ္အရာရွိကုိ အလုပ္ထုတ္ပစ္မည္ဟု ေျပာ၏။
 ဘုန္းၾကီးက ရဲခ်ဳပ္ကုိ ေျပာပါသည္။
“ ေက်းဇူးျပဳျပီး အဲဒီလုိ မလုပ္လုိက္ပါနဲ ့၊ သူဟာ ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသူတေယာက္ပါ။ သားသမီးကေလးေတြလဲ မ်ားတယ္။ အလုပ္ေတာ့ မထုတ္ပစ္ပါနဲ ့။ အျခားေနရာ ေျပာင္းေရႊ ့ေပးရုံလုပ္ေပးပါ။ ဘုန္းၾကီးအေနနဲ ့သူ ့ကုိ ဒီမွာ ေနာက္ထပ္မျမင္ပါရေစနဲ ့”

ဤသုိ ့ေသာ ေသာင္းေျပာင္းေထြလာျပႆနာတုိ ့ကား ဆန္ခ်ီမွာ ထြက္ခြါဖုိ ့စိတ္ကူးေစေသာ အရာမ်ား ျဖစ္ေခ်၏။

စာေပေလ့လာသင္ယူလုိစိတ္ရြပုိးျပန္လည္ ထုိးက်င့္လာခ့ဲျခင္းသည္လည္း ေနရာေရႊ ့ေရးအတြက္ ႏႈိးဆြေပးေသာ
အေၾကာင္းတခုျဖစ္ခ့ဲပါ၏။ ဗာရာဏသီ ဟိႏၵဴတကၠသုိလ္မွ ပါေမာကၡတဦး ဆန္ခ်ီသုိ ့အလည္ေရာက္လာေသာ
အခါ အခြင့္အေရးတခုကုိ ဘုန္းၾကီးျမင္ေတြ ့လုိက္ရ၏။ ဆရာေတာ္ ေဒါက္တာ အရွင္ဟမၼလဝ သဒၶါတိႆ သည္ ထုိတကၠသုိလ္၌ ပါဠိပုိ ့ခ်ေနသည္။ ဆရာေတာ္က ဟိႏၵီ၊ ဆင္ဟာလီ၊ အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ စာအုပ္မ်ားလည္း ေရးသားသည္။ ဗုဒၶေန ့အတြက္ ေဟာၾကားေသာ သူ၏တရားေကာင္းတပုဒ္ကုိလည္း ၁၉၅၆ ခုႏွစ္တြင္ ဘုန္းၾကီး နာယူခ့ဲရေသး၏။

ဆရာေတာ္၏သိမ္ေမြ ့ႏူးည့ံေသာ ကုိယ္ရည္ကုိယ္ေသြးစိတ္ေနသေဘာထား၊ တရားဓမၼႏွင့္ပတ္သက္၍ နက္ရႈိင္းေသာ သိျမင္နားလည္မႈတုိ ့က ဘုန္းၾကီးစိတ္ကုိ တသသ စြဲထင္ေစခ့ဲ၏။ ဘုန္းၾကီးသည္ ဆရာေတာ္အား ဖူးေတြ ့ျပီးေသာအခါ လာမည့္ႏွစ္အနည္းငယ္တြင္ အေကာင္အထည္ေပၚလာမည့္ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္တရပ္ကုိလည္း ျမင္လုိက္ရ၏။

ဆန္ခ်ီသုိ ့ဆရာေတာ္အရွင္သဒၶါတိႆ ၾကြေရာက္ေတာ္မူလာေသာအခါ အကူအညီေတာင္းခံခ့ဲပါ၏။ ဘုန္းၾကီးသည္ ႏွစ္ရွည္လမ်ား အဂၤလိပ္စာကုိ ေလ့လာခ့ဲေၾကာင္း၊ သုိ ့ေသာ္ ဆရာေကာင္းမ်ားကုိ ေတြ ့ဆုံ ဖုိ ့ ခက္ခဲေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း ဆရာေတာ္အား ေလွ်ာက္ထားျပခ့ဲ၏။ ဆရာေတာ္က “အရွင္ဘုရားဆီကုိ တကၠသုိလ္ဝင္
ခြင့္ ေလွ်ာက္လႊာတေစာင္ တပည့္ေတာ္ ပုိ ့လုိက္ပါ့မယ္” ဟု ျပန္လည္အမိန္ ့ရွိ၏။

ဘုန္းၾကီးစိတ္လႈပ္ရွားသြား၏။ တဆက္တည္းမွာ ၾကဳိတင္ျပင္ဆင္ထားရေတာ့မည္ဟုလည္း ေတြးမိပါ၏။ သင္တန္းမ်ားျပီးကတည္းက ဘုန္းၾကီးမွာ အခ်ိန္ရေနခ့ဲသည္။ ဆန္ခ်ီမွ ၂ ဖာလုံခန္ ့ေဝးသည့္ ေကာလိပ္ေက်ာင္း
ငယ္တခုသုိ ့သြားေရာက္ကာ စာသင္ဆရာတဦး ေပးဖုိ ့အကူအညီေတာင္းပါသည္။ ဆြမ္းစရိတ္ေလာက္ကုိသာ
 စစ္စစ္စီစီသုံးစြဲျပီး က်န္ေထာက္ပ့ံေငြမ်ားကုိ ဘုန္းၾကီးစုေဆာင္းထားခ့ဲရာ စာသင္ကိစၥအတြက္ သုံးစြဲႏုိင္ပါသည္။

ေကာလိပ္ေက်ာင္းအုပ္ကလည္း စာသင္ေပးရန္ သေဘာတူသည္။ သုိ ့ေသာ္ သင္ခန္းစာအနည္းငယ္သင္ျပီး
ေနာက္တြင္ ဘုန္းၾကီး၏အဂၤလိပ္စာသင္ရျခင္းရည္ရြယ္ခ်က္ကုိ စတင္ေမးခြန္းထုတ္လာသည္။ တေန ့တြင္ သူက
ျဗဳန္းစားၾကီး မွတ္ခ်က္ျပဳေလ၏။
“ခင္ဗ်ားက ဘုန္းေတာ္ၾကီးတပါးပဲ။ ဘာေၾကာင့္ အဂၤလိပ္စာသင္ခ်င္ေနရတာတုန္း”

ေကာလိပ္ေက်ာင္းအုပ္၏ေလသံမွာ သေရာ္ေတာ္ေတာ္ အေငၚတူးသံ ၊ က့ဲရ့ဲျပစ္တင္သံပါဝင္ေန၏။ သူ ေျပာခ်င္သည္မွာ “တကၠသုိလ္တက္ျပီး ဘြဲ ့ယူမယ့္ ဇာတ္ျမင့္ျဗာဟၼဏတေယာက္လုိ ့မ်ား ခင္ဗ်ားကုိ  ခင္ဗ်ားထင္ေနသလား၊ ခင္ဗ်ားအတုိင္းအတာကုိ ခင္ဗ်ားသိစမ္းပါ” ဟု ေျပာဘိသည့္အလား ျဖစ္ပါ၏။  ဘုန္းၾကီးလုိ ဘုန္းၾကီးတပါးသည္ ပညာေရးဆုိင္ရာေအာင္ျမင္မႈမ်ားအတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ထားပုိင္ခြင့္ရွိသူ မဟုတ္ဟု သူယူဆေနေၾကာင္း ဘုန္းၾကီးေျပာႏုိင္ပါသည္။

ဘုန္းၾကီးကလည္း သူ ့ကုိ ေျပာလုိက္ပါသည္။
“က်ဳပ္က ဟိႏၵဴနတ္ေတြရ့ဲနာမည္ကုိ စီတန္းရြတ္ဆုိျပီး မ်က္ႏွာမွာျပာေတြသုတ္ ၊ ကုိယ္လုံးတီးနဲ ့လမ္းတကာလွည့္
ေနတ့ဲ အိႏၵိယသူေတာင္းစားမဟုတ္ဘူး…ကုိယ့္လူ။
က်ဳပ္က ဗုဒၶဘာသာ ရဟန္းေတာ္တပါးပဲ။ ဗုဒၶဘာသာရဟန္းဆုိတာ သင္ခ်င္တ့ဲ ဘာသာကုိ သင္ယူႏုိင္တယ္၊
 ေလ့လာႏုိင္တယ္။ က်ဳပ္က သာသနာျပဳရဟန္းတပါးလည္း ျဖစ္တယ္။ ဒီေတာ့ က်ဳပ္ အဂၤလိပ္စာ သင္ခ်င္တယ္။
အျခားႏုိင္ငံေတြမွာ  ဗုဒၶရ့ဲ ဓမၼေတြကုိ  အဂၤလိပ္လုိ ေဟာေျပာခ်င္တယ္။ ခင္ဗ်ား က်ဳပ္ကုိ သင္ေပးရင္ သင္ေပး၊ မသင္ေပးခ်င္လဲေန ၊ က်ဳပ္ကေတာ့ ရေအာင္သင္မွာပဲ”

ယင္းေန ့ညေနတြင္ ေကာလိပ္ေက်ာင္းအုပ္ ႏွင့္ ဒု-ေက်ာင္းအုပ္တုိ ့သည္ ဆန္ခ်ီေက်ာင္းတုိက္သုိ ့ ေပါက္ခ်လာ
ၾက၏။ သူတုိ ့ႏွစ္ဦးအတြက္ လက္ဖက္ရည္ျပင္ဆင္ေပးသည္။ ထုိ ့ေနာက္ အတူထုိင္ကာ စကားေျပာၾကသည္။
 ေက်ာင္းအုပ္သည္ မနက္ပုိင္းက ဘုန္းၾကီးအား ျပစ္္တင္ေဝဖန္မိခ့ဲျခင္းအတြက္ ေတာင္းပန္ေလ၏။ ယင္းမွအစျပဳ၍
ဘုန္းၾကီးအတြက္ အခမ့ဲ သီးသန္ ့စာသင္ၾကားေပးမည့္အေၾကာင္းကုိလည္း ေျပာဆုိသြားခ့ဲ၏။

၁၉၅၆ ခုႏွစ္၊ ေမလအတြင္းမွာ တကၠသုိလ္ဝင္ခြင့္စာေမးပြဲ ေျဖရမည္။ ေဖေဖာ္ဝါရီလမွာ ခြင့္ယူျပီး ဆန္ခ်ီမွ ထြက္ခ့ဲသည္။ ပထမဦးဆုံး ဗာရာဏသီျမဳိ ့သုိ ့ခရီးသြားျခင္းျဖစ္၏။
ဗာရာဏသီသည္ အိႏၵိယ၏လူဦးေရအထူထပ္ဆုံးျမဳိ ့မ်ားအနက္ တခုျဖစ္ခ့ဲ၏။ ယခုလည္းျဖစ္ေနဆဲ။ 
ဗာရာဏသီသည္ ဘာသာေရးအထြတ္အျမတ္ေနရာမ်ားထဲတြင္ တခုလည္းျဖစ္ေသး၏။ ဟိႏၵဴလူမ်ဳိးတုိ ့သည္ သူတုိ ့၏ ေနာက္ဆုံးကာလမ်ားတြင္ ဗာရာဏသီသုိ ့လာေရာက္ၾကကာ ဂဂၤါျမစ္အေနာက္ဖက္ကမ္းပါးေပၚမွာ
 ေနထုိင္ၾက၏။ ျမစ္ေရမွာ  အလြန္အမင္းညစ္ပတ္မသန္ ့ရွင္းေသာ္လည္း ဂဂၤါျမစ္ထဲ ေရခ်ဳိးဆင္းၾက၏။ ျမစ္ေရ ကုိ ေသာက္ၾက၏။ ဂဂၤါျမစ္မွာ အေရွ ့အရပ္ဖက္သုိ ့ မ်က္ႏွာလွည့္ကာ ေသဆုံးပါက ျဗဟၼာရွိရာေနရာသုိ ့ ဆုိက္ဆုိက္
ျမဳိက္ျမဳိက္ေရာက္သည္ဟု သူတုိ ့က ယုံၾကည္ၾကေလ၏။

ဂဂၤါျမစ္ကမ္းတေလွ်ာက္လုံး လူေသအေလာင္းမ်ားကုိ မီးသျဂၤ ဳိဟ္သည့္ေနရာေတြရွိသည္။ ယခုေခတ္ မီးသျဂၤ ိဳဟ္
သည့္ ပုံစံမ်ဳိးမဟုတ္၊ ေရွးေခတ္ပုံစံျဖစ္၏။ ေရွးဦးစြာ  ရုပ္အေလာင္းကုိ သံေခ်ာင္းမ်ားေပၚစီတင္ထားသည့္ ထင္းပုံေပၚ ေနရာတက် ခ်ထားသည္။ ထုိေနာက္ ေနာက္ေခ်းေျခာက္အျပားဝုိင္းဝုိင္းကေလးမ်ားကုိ ရုပ္အေလာင္း
ေပၚမွာ စီစီရီရီ ခ်ထားသည္။ ရုပ္အေလာင္း  ႏွင့္ ထင္းပုံေပၚ ေထာပတ္ေလာင္းသည္။ ယင္းေနာက္တြင္ ထင္းပုံ
ကုိ မီးညွိသည္။ ထင္းပုံကုိမီးစတင္ရႈိ  ့သည္ကုိ မ်ားေသာအားျဖင့္ ကြယ္လြန္သူ၏သားအၾကီးဆုံးက လုပ္ရသည္။

ရုပ္အေလာင္းကုိ မီးေလာင္ကၽြမ္းျပီး မီးက်ီးမီးခဲ ေအးေသာအခ်ိန္မွာ အရုိးျပာႏွင့္ ၾကြင္းက်န္ရစ္သမွ်ကုိ
 ျမစ္အတြင္းသုိ ့ေမွ်ာခ်လုိက္ၾက၏။

ဗာရာဏသီ၏အျခားေနရာမ်ားသည္လည္း ဖုန္မႈန္ ့တေထာင္းေထာင္းတက္ကာ ကစဥ့္ကလ်ား ဖရုိဖရဲႏုိင္လြန္း
ေန၏။ ခ်ဳိင့္ခြက္က်င္းေတြထူေျပာလွသည့္ ဗာရာဏသီလမ္းက်ဥ္းမ်ားအေပၚ စက္ဘီး၊ ေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္၊ ဘတ္(စ္)ကား၊ ကုန္တင္ထရပ္ကား၊ လံျခား၊ အမုိးဖြင့္သုံးဘီးကား၊ ဆုိက္ကားမ်ား ငါးပိခါးခ်ဥ္သိပ္ျပည့္က်ပ္ေန၏။

လမ္းေဘးဝဲယာတြင္  အညစ္အေၾကးစြန္ ့ရန္ ပြင့္လင္းျမင္သာစြာ  ေဆာင့္ေၾကာင့္ထုိင္ေနသူမ်ားလည္း မရွား။
အိႏၵိယအမ်ဳိးသားတုိ ့က သူေတာ္စင္၊ သူေတာ္ျမတ္ဟု သတ္မွတ္ထားၾကေသာ ဘာသာေရးဆုိင္ရာ ဝတ္လစ္
စားလစ္ေယာဂီပုဂၢဳိလ္ၾကီးမ်ားသည္  ဖုံတေသာေသာၾကားတြင္ နတ္ေဒဝတာတုိ ့၏အမည္နာမေတာ္မ်ားကုိ
 က်ဴးရင့္ရြတ္ဆုိရင္း တေရြ ့ေရြ ့လွမ္းၾကြေနၾက၏။

အရြယ္အုိ၊ အရြယ္ပ်ဳိႏွစ္ပါးစုံေသာ သက္ၾကီးရြယ္အုိႏွင့္ ကေလးသူငယ္သူေတာင္းစားတုိ ့ကလည္း လက္မ်ားျဖန္ ့
ကာ၊ ဆန္ ့ထုတ္ကာ ေပးစာကမ္းစာေမွ်ာ္လင့္ရင္း လမ္းဝယ္လွည့္လည္ေနၾကကုန္၏။

အရုိးေပၚအေရတင္ပိန္လွီမြဲေျခာက္ အေမႊးအမွ်င္ကၽြတ္ ဝဲစားဂၽြတ္တက္ေနေသာ ေခြးေလေခြးလြင့္တုိ ့သည္လည္း
 ႏြားမ်ားပမာ လမ္းမမ်ားတြင္ ေဘးမ့ဲက်က္စားေနၾကေလကုန္၏။ ဟိႏၵဴလူမ်ဳိးတုိ ့သည္ ႏြားသတၱဝါကုိ အထြတ္
အျမတ္ထား ေလးစားၾက၏။ ႏြားမ်ားသည္ လမ္းမေတြအေပၚ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေဒသစာရီလွည့္လည္ခြင့္ ရေနၾက၏။

မ်က္ႏွာသာရ ေရႊေဂါဏတုိ ့သည္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ႏွင့္ သစ္သီးဆုိင္တန္းမ်ားရွိ စားေသာက္ဆုိင္မ်ားအတြင္းသုိ ့
“စားမလုိ ့၊ ဝါးမလုိ ့၊ ေပးပါဗ်ဳိ ့” ဟန္ေရးဖမ္းကာ တခါတေလ တန္းတန္းၾကီး ေရာက္ခ်လာတတ္ၾက၏။

ႏြားမ်ား၏အျခားတဖက္ရွိ ေခြးအစုအေဝးကုိလည္း ေပယ်ာလကန္ျပဳထားၾက၏။ အထိန္းအကြပ္မျပဳလႊတ္ထားၾက
၏။


 

အမရဒီပ
ေဖေဖာ္ဝါရီ ၁၆၊ ၂ဝ၁၄

No comments: